Jus ANASERA Membantu Pertumbuhan Kanak Kanak Seawal 1 Tahun

Jus ANASERA Membantu Pertumbuhan Kanak Kanak Seawal 1 Tahun | Jus  Anasera     “Segar Bertenaga  Sepanjang  Masa”   telah dikeluarkan dan  dipasarkan  oleh  syarikat  APC  READINESS GLOBAL  SDN  BHD,  sebuah syarikat  Muslim dari Melaka  yang  sudah  16  tahun berpengalaman dalam jualan  produk kesihatan dan pendidikan awal  kanak-kanak.  Jus ANASERA  ialah  makanan tambahan kanak-kanak yang tinggi dengan kandungan  Serat, Kalsium,  Vitamin  dan  Mineral yang sangat membantu  untuk  tumbesaran  dan perkembangan  otak  kanak-kanak.

Jus Untuk Kanak Kanak
Jus ANASERA


Kini  ibubapa  boleh  mendapatkan  Jus  Anasera sebagai  makanan  tambahan  terbaik  untuk kanak-kanak  kerana  jus  ini  mengandungi makanan  'GRED  TERBAIK'  seperti  Kurma, Kismis, Madu,  Pegaga,  Delima,  Buah  Tin, Bacopa, Habatus  Sauda,  Ginko  Biloba  dan Minyak Zaitun. Jus  Ansera  ini  menjadi  pilihan ibubapa dan rakyat  Malaysia  kerana kandungan  di dalam Jus Anasera  mempunyai sumber yang tinggi dengan Serat, Vitamin, Mineral dan Nutrisi yang lain.

Di  samping  itu,  Kurma,  Kismis,  Madu,  Delima dan  Buah  Tin  merupakan  makanan  Sunnah yang  sangat  digalakkan  diamalkan  oleh semua umat  Islam  termasuk  kanak  kanak. Setiap bahan yang terkandung di dalam Jus ANASERA memiliki kehebatannya tersendiri yang mampu menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulllah S.A.W melalui ayat-ayat suci Al-Quran dan juga Hadis.

Jus Anasera lebih sihat bertenaga


Dengan amalan pengambilan gabungan makanan sunnah melalui Jus ANASERA bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak-anak memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian.

Syarikat  ini amat mementingkan produk yang berkualiti, suci dan berkesan. Teraju Jus ANASERA bukan sahaja mementingkan keuntungan malahan mencari keberkatan dalam perniagaan yang dijalankan. Jus Anasera ini telah mendapat Selangor Execellent Business Award  pada  tahun 2015 dan 2016. Selain itu telah produk ini telah diiktiraf sebagai Amalan Pengilang Yang Baik (GMP) mendapat pengiktirafan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.  



Jus  ANASERA  ini  diformulasikan  khas  kepada kanak  kanak  seawal  1  tahun  dan  keatas.  Ibu yang  mengandung  jugak  boleh  mengamalkan jus  ANASERA  kerana  ianya  adalah pemakanan sunnah. Di samping itu dapat membantu tumbesaran dan melengkapkan nutrisi bayi di dalam kandungan. Produk ini juga dapat menambah susu badan bagi si ibu. 



Cara  Pengambilan : 

1  botol  Jus  ANASERA  di  datangkan  dalam bentuk  cecair  dan  mengandungi  280ml. Dicadangkan  minum  guna  sudu  PLASTIK  dan  
hanya  2  kali  sehari  sebelum  sarapan  dan sebelum  tidur

UMUR SUKATAN JUS  ANASERA

1  tahun 3  tahun 12  sudu  kecil  (5ml)
6  tahun  dan  keatas 1/2 sudu kecil (2.5ml)
4  tahun 6  tahun 12  sudu  besar  (10ml - 20ml)



Jus  Anasera  dijual  dengan  harga  RM79.90 (Semenanjung)  dan  RM84.90  (Sabah  & Sarawak). Untuk  pembaca  blog  sebanyak diskaun 30% dengan memberikan kod PROMO JUS ANASERA.

Untuk  maklumat  lanjut  dan  pembelian  Jus Anasera  boleh  dapatkan  di  :

Website  :  www.anaseraworld.com
Facebook  :  anaseraworld
Instagram  :  anaseraworld  
Tel  :  06-2339944

Tagline  :  Segar  Bertenaga  Sepanjang  Masa Satu Rumah  Satu  Botol  Jus  Anasera

Post a Comment

6 Comments

  1. Menarik Jus ni. Sesuai utk kanak².
    Tq mimi share info

    ReplyDelete
  2. Bagus juga ni untuk pembesaran anak anak ...

    ReplyDelete
  3. bagus kalau sesuai untuk kanak- kanak dan seisi rumah...memang kena ada ni kan..

    ReplyDelete
  4. Sedap nampaknya jus tu... Masa anak2 akak kecik dulu rajin belikan ribena. Kalau masa tu ada jus ni kan bagus... kan!

    ReplyDelete
  5. Macam-macam jus ada sekarang ni kan kakak..wah boleh cuba ni..

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com