Hantar Mesej Kepada Yang Tersayang Dengan Little Happy Potato

Hantar Mesej Kepada Yang Tersayang Dengan Little Happy Potato |  Sekarang ini pelbagai cara dan rupa orang kita hantar sesuatu mesej atau pesanan kepada yang tersayang. Ada yang buat surprise dengan menghantar bunga, coklat, belon, kad, kek dan sebagainya. Pelbagai cara yang boleh kita lakukan untuk luah rasa cinta dan sayang kepada yang tersayang. Kini, ada satu cara yang sangat rare dan awesome  tau korang. Hantar mesej hanya menggunakan kentang. Apa?Kentang? Ya, korang hanya hantar mesej kepada yang tersayang dengan Little Happy Potato.

HANTAR MESEJ KEPADA YANG TERSAYANG DENGAN LITTLE HAPPY POTATO


Dengan Little Happy Potato
Little Happy Potato


Mesti pelikkan hantar mesej menggunakan kentang. Tak pernah dibuat orang tetapi yang tidak pernah dibuat orang tu lah yang awesome tau. Mimi pun pelik juga sebab guna kentang untuk hantar mesej kepada yang tersayang dengan Little Happy Potato. Selalu orang gunakan kentang untuk masakan tapi kali ni digunakan untuk hantar mesej.

Baru baru ini Mimi terima sebiji kentang mesej kepada yang tersayang dengan Little Happy Potatosurprise daripada kak Suria Amanda tau. Terima kasih kak SA for this special message "Always Sweet Like A Potato". 



MESEJ KEPADA YANG TERSAYANG DENGAN LITTLE HAPPY POTATO


Kalau korang suka surprise kan orang yang tersayang, apa kata gunakan perkhidmatan Little Happy Potato dan hantar mesej kepada yang tersayang dengan Little Happy Potato ni, korang klik ini >> LITTLE HAPPY POTATO <<

Korang boleh hantar mesej atau ucapan korang tidak lebih daripada 70 patah perkataan tau. Hah banyak kan? Tak kisahlah apa jenis bentuk mesej atau ucapan yang nak korang hantar buat yang tersayang. 

Harga untuk perkhidmatan hantar mesej kepada yang tersayang dengan Little Happy Potato ini ialah RM10.00 sahaja untuk sebiji kentang + mesej @ ucapan + kos penghantaran. Murah sahaja kan taklah mahal mana pun.

Untuk maklumat lanjut berkaitan Little Happy Potato ini korang boleh layari :

Post a Comment

3 Comments

  1. Aneh aneh pulak cara orang bagi mesej ni kan?

    Kentang tu kalau salah simpan busuk & berulat, Huhu

    ReplyDelete
  2. Sweetnya blog ni pink2..

    Sayangnya potato tu, masak kari pun sedap..hihihi

    ReplyDelete
  3. Ok...ada perkhidamatan camgini gak ehh..hoho~
    Lain dari lain, maybe leh try...

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com