Rezeki Menang RM300 Dari Momma Pregolact

Rezeki Menang RM300 Dari Momma Pregolact | Benarlah apa yang selalu kita sebutkan, rezeki tidak pernah salah alamat. Jika sudah tertulus rezeki kita, pasti akan jadi milik kita. Betul tak? Sebenarnya Mimi dah lama buat entry mengenai Momma Pregolact ni. Dah tak ingat bila publish. Tapi bila tiba tiba blogger Mama Jue share dekat whatsapp, rasa macam tak percaya pun ada. Yelah, lama kot buat entry tuh. Memang dah lupa dah. Alhamdulillah rezeki menang RM300 dari Momma Pregolact.

Rezeki Menang RM300 dari Momma Pregolact




Bila buka FB, ada notifikasi nama Mimi di tag oleh sis Sara Atikah. Terus klik notifikasi tu dan tengok ucapan tahniah daripada sis Sara Atikah. Alhamdulillah. Rezeki menang RM300. Memang kemenangan ni tak terjangka tau. Kalau join contest pun selalunya Mimi agak payah nak ada luck memang cash tapi kali ni Alhamdulillah nasib menyebelahi Mimi.

Kalau korang tanya apa Mimi nak buat dengan RM300 tu, jawapan Mimi of course lah nak simpan. Nak kumpul banyak banyak duit hasil kemenangan contest, review dan sebagainya. Buat masa ni belum fikir lagi nak beli apa tapi perancangan nak beli sesuatu yang berguna untuk blog. Maybe kamera ke atau handphone lg canggih ke. Tapi buat masa ni biarlah duit tuh tersimpan dulu. 

Semakin serius dalam dunia bligging semakin Mimi nampak hasilnya. Syukur. Usaha selama ni tak sia sia kan. Janji usaha, tawakal dan doa. Apa pun keputusan yang diterima redha dan tetap rasa bersyukur. Mungkin bukan rezeki kita untuk dapatkan sesuatu yang kita inginkan tapi kita kena ingat juga Allah nak bagi rezeki yang lebih dari itu kan. So, bersyukur dan terus bersyukur. Alhamdulillah, terima kasih kawan kawan blogger yang ucapkan tahniah. Sayang korang #afbians.

Post a Comment

10 Comments

  1. wahhh! alhamdulillah kak..tahniah tau...berhasil jugak kan usaha :D

    ReplyDelete
  2. Wah Tahniah Mimi semoga terus murah rezeki

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah tahniah pink ummi
    banyak tu cash rm 300

    ReplyDelete
  4. wahh.. tahniahhh.. rezeki murah betul awk.. banyak tu rm300.. boleh beli macam2 tu.. tahniah sekali lagi ye!

    ReplyDelete
  5. Cepat2!!! Hari ni LAST!! Jemput join Giveaway di blog Tengkubutang.com yea.. mana tahu ada rezeki menang apa-apa hadiah kan... kalau tak minat hadiah.. jemput join sekadar support contest di blog TB tu ke.. boleh...? heeee.. thank you.. i love you.. =) jom meriahkan lagi contest ni disamping boleh dapat trafik dari peserta-peserta yang join untuk blogwalking.. =)..

    Kepada yang dah join.. Terima kasih sangat-sangat... semoga Allah murahkan rezeki korang.. Aamiin..

    http://www.tengkubutang.com/2017/08/tengkubutang-6-million-pageview-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Tahniah mimi, akak dah baca entri mimi tu memang terbaik sangat

    ReplyDelete
  7. tahniah...rezeki memang tak salah alamat,cuma cepat atau lambat...singgah-singgahlah di ujangmancai.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tahniah..

    Ganjaran dalam bentuk duit memang memberi kepuasan kepada seseorang blogger





    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com