Femilac Milkbooster Penggalak Pertambahan Susu Ibu

Femilac Milkbooster Penggalak Pertambahan Susu Ibu | Bulan ni genap setahun tiga bulan Mimi menyusukan Adhwa. Syukur masih diberikan rezeki menyusukan Adhwa. Sebagai ibu yang bekerjaya, menyusukan anak merupakan satu cabaran dari segi mental dan fizikal bagi Mimi dan juga ibu ibu di luar sana. Adalah sangat penting mengawal emosi agar tidak memberi kesan pada penghasilan susu. Betul tak? Kalau terlalu stress pastinya akan memberi kesan pada penyusuan kepada anak. Penghasilan susu juga akan menjadi kurang kerana emosi ibu yang tidak stabil. Jika ada ibu ibu yang menghadapi masalah ini pastinya ingin mencari penyelesaian kepada masalah yang dihadapi. Tahu tak bahawa produk Femilac Milkbooster Penggalak Pertambahan Susu Ibu yang menjadi sebutan sekarang ni boleh membantu mengatasi masalah kurang susu dan susu cair? 

Femilac Milkbooster Penggalak Pertambahan Susu Ibu



Femilac milkbooster #tibetibengkak merupakan produk baru Feedmilk. Feedmilk merupakan satu jenama yang tidak asing lagi dalam dunia fesyen pakaian menyusu. Feedmilk sangat popular dalam mencipta fenomena gila gila di kalangan ibu ibu menyusu untuk terus berfesyen walaupun sedang menyusukan bayi. Pastinya Femilac milkbooster #tibetibengkak ini merupakan keluaran orang Islam. Sudah tentu bahan sunnah amat dititkberatkan serta diutamakan dalam penambahan susu ibu agar lebih berkhasiat. 


Bahan bahan sunnah yang terdapat dalam Femilac milkbooster #tibetibengkak ialah susu kambing, madu, kurma dan habbatus sauda. Digabungkan dengan bahan bahan semulajadi seperti spirulina, fenugreek, alfafa dan kacang soya pastinya menghasilkan Femilac yang berkualiti tinggi serta terjamin kandungan bahannya.



KELEBIHAN FEMILAC MILKBOOSTER PENGGALAK PERTAMBAHAN SUSU

Bila ibu ibu mengamalkan Femilac milkbooster #tibetibengkak pastinya ada kelebihan yang diperolehi jika mengamalkan secara konsisten. Kelebihan mengamalkannya ialah :

1) Bayi lebih kenyang : ia membantu perjalanan antibodi daripada kecil dan melatih perut bayi untuk menerima khasiat yang lebih tinggi.

2) Tidur lebih berkualiti : ia membantu tumbesaran bayi agar sentiasa sihat dan ceria.

3) Susu badan berkhasiat : pastinya susu badan cair, tawar, tidak berkualiti menyebabkan bayi tidak menerima khasiat yang cukup. 

4) Susu badan pekat : menjadi impian bagi semua ibu menyusu melihat bayi cepat kenyang dan tidak perlu bangun malam kerap untuk menyusu.

5) Hidup berkualiti : apabila bayi kenyang dan tidur nyenyak sudah tentu pengalaman hidup ibu menjadi lebih berkualiti dan dapat memberi fokus dalam tumbesaran anak anak selain daripada menjaga prestasi kerja.


Femilac milkbooster #tibetibengkak didatangkan dalam bentuk tablet yang berperisa vanilla. Hanya amalkan sebiji tablet sudah cukup untuk menyelesaikan masalah susu cair atau susu kurang. Femilac milkbooster membantu ibu ibu menyusu menambah penghasilan susu ibu.

Banyak testimoni testimoni daripada ibu ibu menyusu yang berpuashati dengan kesan selepas mengamalkan Femilac milkbooster. 

Dah boleh buat stok susu untuk anak

Baby Tidak Lagi Meragam


Susu makin bertambah dan pekat

Boleh tengokkan testimoni di atas betapa gembira ibu ibu yang mengamalkan Femilac milkbooster dengan kesan dan hasil yang mereka dapat. Dah boleh buat stok susu anak sebab susu banyak, bayi tak meragam dan susu semakin bertambah dan jadi pekat. Siapa yang tidak gembira bila pengambilan sesuatu supplimen memberi kesan yang sangat memberangsangkan.

Femilac milkbooster #tibetibengkak juga selalu terlibat dengan event baby fair yang diadakan secara besar besaran di Malaysia seperti TCE Baby Expo. Di event TCE, Femilac milkbooster #tibetibengkak boleh didapati dengan harga yang murah dan para ibu pasti akan menjumpai produk Femilac milkbooster di TCE Baby Expo. Para ibu juga berpeluang merasai tester secara percuma dan boleh melihat dan memegang botol Femilac milkbooster dengan packaging yang eksklusif serta berwarna pastel yang cantik.




Untuk maklumat lanjut mengenai Femilac milkbooster #tibetibengkak boleh layari :

Website : www.feedmilk.com

Atau boleh juga walk in ke butik seperti di bawah :

Feedmilk Boutique

H50-1, Jalan Serai Wangi M16/M,
Alam Avenue 2
40200 Shah Alam Selangor

Waktu perniagaan

Selasa - Ahad
(11.00 pagi - 8.09 malam)

HQ - Feedmilk Boutique Sdn Bhd
No.9A, Tingkat 1 Jalan Keluli
AK7/Ak Seksyen 7
40000 Shah Alam Selangor

No.telefon : 03 - 3362 6516

Post a Comment

7 Comments

  1. Wah mimi memang breast feed anak ya

    syabas

    ReplyDelete
  2. Terbaik produk ni.. meman sesuai untuk ibu2 yang BF..

    ReplyDelete
  3. Bagusnya dapat bagi susu ibu kat anak

    Mimi memang supermom

    ReplyDelete
  4. Doakan misi bf marsha success ya..:)

    ReplyDelete
  5. Suka baca review mimi, akak pun nak cubalah

    ReplyDelete
  6. nampak menarik boleh share dengan kawan-kawan yang sedang cari produk macam ni

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com