De'Figues Face Mist dari Herlysa Vegan Produk Berasaskan Buah Tin

De'Figues Face Mist Produk Berasaskan Buah Tin | Korang pernah dengar atau jumpa tak produk kecantikan yang berasaskan buah tin dari mana mana produk kosmetik yang ada di pasaran? Rasanya belum ada lagi kan? Tapi percaya tak kalau Mimi cakap sekarang ni ada produk tempatan yang berasaskan buah tin. So, di sini Mimi nak share dengan korang mengenai satu produk yang berasaskan buah syurga iaitu De'Figues Face Mist produk berasaskan buah tin dari Herlysa Vegan.

De'Figues Face Mist Produk Berasaskan Buah Tin


Face Mist berasaskan buah tin
De'Figues Face Mist berasaskan buah tin

Sebelum itu jom kenali jenama Herlysa Vegan terlebih dahulu. Herlysa Vegan merupakan jenama pertama di Malaysia yang menghasilkan produk berasaskan buah tin.

VNI Scientific Sdn Bhd merupakan syarikat pengeluaran yang bertanggungjawab mengeluarkan produk produk jenama Herlysa Vegan di mana syarikat ini telah mengeluarkan produk terkini berasaskan buah tin. Ia menjadikan Herlysa Vegan berjaya mengeluarkan produk kecantikan pertama di Malaysia dan Asia menggunakan ekstrak daripada buah tin.


VNI Scientific Sdn Bhd atau lebih dikenali sebagai Herlysa Enterprise sebelum ini merupakan sebuah syarikat usahawan Mara Negeri Sembilan yang bertapak di Senawang. Bermula dari awal tahun 2014 sebagai sebuah syarikat enterprise dan kemudian dinaik taraf sebagai sebuah syarikat sendirian berhad (Sdn Bhd) pada 07 Januari 2017. Kini, lebih dikenali sebagai VNI Scientific Sdn Bhd semakin maju dalam penyelidikan dan pembangunan sehingga tercipta formulasi unggul produk kecantikan berasaskan buah tin.



Untuk pengetahuan korang, produk terbaru keluaran Herlysa Vegan yang dilancarkan pada 03 Julai 2017 ini diberi nama De'Figues di mana ia merupakan satu satunya produk Face Mist yang mengandungi ekstrak buah tin. Buah tin juga lebih dikenali dengan nama saintifiknya iaitu Ficus Carica di mana ia mampu mempercepatkan proses pencerahan tona kulit dengan selamat serta menjadi anti radikal bebas bagi melambatkan proses penuaan.

De'Figues Face Mist Produk Berasaskan Buah Tin


Penerangan dari Pengasas Herlyna Vegan

Semua orang tahu buah syurga ini yakni buah tin banyak kebaikannya. Bukan sahaja untuk kesihatan malahan sangat bagus untuk kecantikan juga.

Kebaikan buah tin dalam kesihatan dan kecantikan seperti berikut :

🔷mengatasi tekanan darah tinggi dan jantung koronori
🔷mengurangkan kadar kolesterol di dalam badan
🔷mencegah serangan jantung
🔷baik untuk membantu penyakit diabetes
🔷mempercepatkan tumbesaran kalsium
🔷mengatasi masalah tidur (insomnia)
🔷sumber nutrisi yang baik dan lengkap
🔷mengatasi masalah sembelit dan pencernaan
🔷mempercepatkan penyembuhan luka 
🔷mampu menurunkan berat badan
🔷membantu mencegah penuaan
🔷merawat kesihatan dan mencantikkan kulit
🔷membersihkan liang liang pori yang tersumbat dan mengatasi masalah jerawat

Banyakkan kebaikan yang boleh diperolehi dari buah tin? Jadi, tak perlu risau untuk menggunakan produk berasaskan buah tin ini kerana ia terjamin selamat.


Untuk makluman korang, De'Figues Face Mist mempunyai kualiti semburannya yang efektif. Sangat sinonim dengan istilah Vegan, semua produk keluaran Herlysa Vegan ini dihasilkan dari bahan bahan organik seperti vitamin e, aloe vera, witch hazel dan ficus carica. Semua produk Herlysa Vegan ini bebas dari bahan kimia terlarang seperti sulfates, paraben dan propylene glycol yang boleh merosakkan kulit.

De'Figues Face Mist Produk Berasaskan Buah Tin


Testimoni daripada pengguna pengguna De'Figues Face Mist juga amat memberangsangkan. Mereka sangat berpuas hati dengan kesan yang mereka dapat selepas penggunaan Face Mist berasaskan buah tin ni.

Antara testimoni yang berjaya dan berpuas hati dengan De'Figues Face Mist :






Produk ini sangat sesuai diguna untuk memastikan kulit muka sentiasa kekal hidrat dan segar. Hasilnya kulit akan menjadi lebih sihat kerana formulasi alam semulajadi yang digunakan penuh dengan nutrien.


Packaging De'Figues Face Mist ini juga sangat eksklusif dan berbeza dari packaging sedia ada. Selalunya packaging kotak akan berbentuk petak tetapi untuk packaging Face Mist ini berbentuk segitiga. Memang berbeza sangat kan. Warna dan design yang digunakan untuk packaging menyerlahkan lagi brand ini agar tampak ekslusif.


Testimoni Mimi sendiri, selepas seminggu penggunaan De'Figues Face Mist ini, Mimi dapati kesan dari menggunakan Face Mist sangat mengujakan. Bila sembur di muka akan rasa berangin saja. Pastikan ketika sembur pada muka tutup mata dulu ya. Nanti pedih mata korang, Mimi tak jamin. Mimi guna Face Mist sebelum mekap dan selepas mekap. Tujuannya ialah untuk mengecilkan liang pori pada muka. Selepas selesai mekap, Mimi akan sembur Face Mist lagi bertujuan memberi dan mengekalkan kesegaran mekap pada muka. Dan memang terbukti mekap yang Mimi kekal di muka walaupun pakai seharian. 

Waktu tak mekap pun boleh guna juga tau. Kalau korang mengantuk ke apa sembur saja Face Mist sebab ia akan beri kesegaran pada wajah korang. Selain daripada itu, ia juga melembabkan kulit wajah korang. Bau Face Mist ni wangi tau, aromanya yang lembut bila hidu rasa tenang saja tau korang. 

Herlysa Vegan juga akan melancarkan sebuah lagi produk berasaskan buah tin iaitu De'Figues "Double Serum". Pastinya produk ini menjadi produk serum kecantikan pertama di Malaysia yang dihasilkan daripada ekstrak buah tin.

Untuk sebotol De'Figues Face Mist ini mengandungi isi kandungan sebanyak 30ml dan dijual dengan harga mampu milik serendah RM40.00 sahaja. Korang nak dapatkan Face Mist ini boleh klik pada banner Herlysa Vegan yang terdapat pada sebelah kanan (view dari pc) atau di bahagian bawah (view dari mobile). Korang klik saja banner tersebut, korang akan dapat pelbagai maklumat berkenan Herlysa Vegan serta Face Mist ini.

Maklumat lanjut :




Alamat : 93-1, SECC Mall, Jalan Cattleya 9, Persada Cattleya, 70450 Senawang, Negeri Sembilan

Email : sislysa@gmail.com

Tel : +60 13 602 6521

Post a Comment

13 Comments

  1. Nampak macam menarik saja produk nie .. Takda bahan kimia pulak tu .. Boleh lah nak usha ushi nie heheh =)

    ReplyDelete
  2. Wah buah tin memang banyak kelebihan...sekarang dah ada produk oenjagaan kulit muka berasaskan buah tin...terbaik

    ReplyDelete
  3. Pakacgingnya sangat menarik & nampak eksklusif, maga terus maju jaya ;)

    ReplyDelete
  4. This is a new brand for me. Definitely haven't come across skin care using ficus. I wonder how effective it is!

    ReplyDelete
  5. Seems works well with you. I hope that this brand is also available soon here in Manila.

    ReplyDelete
  6. This is definitely very menarik.. what is buah tin by the way.. hahaha..

    ReplyDelete
  7. Never heard of this brand before. But after reading your blog, I would love to try it out!

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Wrmbth

    Apa khabar dan selamat pagi selasa sis mimi azirah

    Buah tin memang buah yang istimewa

    Buah syurga

    sebab dalam al quran ada surah khas tajuk buah tin

    Bila baca dalam solat oleh imam pun ada doa khusus lepas habis baca surah ni

    Hmm

    Produk berasaskan buah tin ni bagus ya

    Semoga semakin sihat dan mendatangkan manfaat kan

    ReplyDelete
  9. first time dengar pasal skincare ni.

    ReplyDelete
  10. Wah menarik...ini yang event kat Seremban ari tu kan, yang akak tak dapat join kalau tak sure boleh laga2 pipi

    ReplyDelete
  11. Thank you because you have been willing to share information with us. we will always appreciate all you have done here because I know you are very concerned with our. Buy canned weed online

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com