Sabtu, 1 Oktober 2016

Rambutan Oh Rambutan

Hari nih balik kampung encik suami kat Sg Rambai, Melaka. Balik sebab hari tuh mak mertua call bagitahu rambutan banyak dekat belakang rambutan. Mimi jadi mcm blur sekejap ada ke pokok rambutan belakang rumah mertua. Sebelum nih tak perasan pun ada pokok rambutan...😂😂😂😂😂


Nampak, nampak..Merah je rambutan tuh hah...Memanggil manggil dak Mimi suruh makan..hahaha...Nih pun tinggal separuh sebab ada sedara mara yang ambil. Esok sebelum balik harus bungkus bawa balik Seremban...😊😊😊

3 ulasan:

  1. mentang2 masa balik takde buah jd tak perasan lah pokoknya...
    bila dh ranum gini baru sedar ye hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe...serius kak memg sy xpasan....dah berbuah bru nmpk de pokok rambutan..hahahaha

      Padam
  2. Akak tu hari balik kg suami pun menebang dahan pokok rambutan..
    Mula lah buat rambutan asamboi limau kasturi yg dok viral tu..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.