Sabtu, 15 Oktober 2016

Fakta Tentang Bantal Busuk

Assalamualaikum

Ada tak dalam keluarga korang yang ada bantal busuk?Dalam keluarga Mimi sendiri ada yang ada bantal busuk tapi tak nak dedahkan lah siapa kan...Jom baca fakta bantal busuk nih...

5 ulasan:

  1. Hehehe...hanya org yg ada bantal busuk je memahami.

    Singgah dari Senarai Rakan Bloggers FB Mia (^^,)

    Regards,
    SNM_Yana Afi Mohamed

    BalasPadam
  2. jijah ada juga bantal busuk.. tp x la bergantung xd bantal busuk tu je..xde pun xpe

    BalasPadam
  3. hahaha family saya ada jugak sorang cmtu :P
    singgah dari Senarai Rakan Blogger Di Facebook Mia.Done follow
    Jom join
    https://mellyacrayola.blogspot.my/2016/10/segmen-jom-exchange-link-by-mellya.html

    BalasPadam
  4. sape berani mengaku dia ada bantal busuk ?. hihihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.