Sabtu, 14 Mac 2015

KEISTIMEWAAN CMD - 1001 KHASIAT

9:57:00 PTG 11 Comments
Assalamualaikum...

Hari nih saya nak cot cet tentang satu produk yang menjadi sebutan dan pilihan ramai iaitu CMD. Korang pernah dengar tak pasal CMD nih?? Kepada yang tak pernah dengar tuh,saya nak share dengan korang kebaikan dan khasiat CMD nih.



Untuk pengetahuan korang,CMD bukan calang-calang produk dan bukan macam produk yang berlambak di pasaran. CMD ialah air kedua terbaik selepas air zam zam. Air zam zam mengandungi 99 mineral dan CMD mengandungi 72 mineral. Dua dua merupakan air beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai lah ke orang tua dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah. Apa pon mencegah lagi baik dari mengubati kan? Antara khasiatnya ialah untuk:

• Kencing Manis
• Resdung
• Darah Tinggi
• Asma
• Gout
• Buasir
• Barah Payudara & Usus
• Begok
• Meningitis & Thalasemia
• Ceasarean
• Jantung & Barah Jantung
• Barah Otak
• Darah Rendah
• Strok
• Angin Ahmar
• Buah Pinggang
• Migrain
• Gastrik
• Paru Berair
• Kulit Kering
• Berat Badan
• Sakit Anggota Badan
• Badan Letih
• Kuat Merokok
• Sakit Sendi
• Kurang Selera Makan
• Kecederaan & Patah Tulang
• Ketagihan alcohol/ dadah

MACAMMANA PROSES CMD DI KATAKAN BERKESAN?

Concentrate Mineral Drops – Titisan air dari Mata Air Great Salk Lake. Tasik ni berada 1000KM jauh dari bandar.. Tiada pencemaran, di kelilingi gunung. Air hanya masuk tapi tak mengalir keluar. Begitu hebat ciptaan Allah. Air dari tasik ini lah yang berkhasiat untuk kita gunakan dan amalkan dalam kehidupan seharian kerana ianya kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat. Air tasik ini diekstrak dan disejat secara solar dan ditapis dan di pasteur secara semulajadi.

CARA PENGGUNAAN CMD - LUARAN & DALAMAN

DALAMAN:
Kanak-kanak @ Remaja - 1 titis bagi setiap 2 kg berat badan.

Dewasa - Berat badan bahagi dua. Contoh 80KG/2 so 40 titis secara konsisten setiap hari (10 titis pagi, 10 titis tengahari, 10 titis petang dan 10 titis malam)

Sebaiknya diambil selepas makan. Boleh campurkan ke dalam segala jenis minuman.Boleh ditambahkan ke dalam masakan.

Titis dalam air kosong, air manis, supplement dan makanan. Kalau titis dalam makanan, makanan akan lebih lambat basi.

Kesan pengambilan: Badan akan lebih sihat, segar, cergas dan bagus untuk yang mempunyai masalah kesihatan yang lain.

P/s: Cadangkan penggunaan dos kecik dulu 1-2 titik supaya boleh accept dr segi rasa dan kesan. Naikkan dos sedikit demi sedikit. Lain org lain kesannya. Tapi tidak membahayakan. Terutama pesakit buah pinggang. Mulakan dgn dos kecik dahulu seminggu pertama. Sebab pesakit buah pinggang x boleh lebih mineral dalam badan.

LUARAN:
Untuk masalah rabun: Titis kat mata atau campurkan dlm ubat mata atau dgn air

Untuk kecantikan kulit: Sapu atau semburkan air campuran CMD kat muka

Untuk masalah pendengaran: Titis kat lubang telinga atau campur dgn ubat telinga

Untuk memutihkan dan kesihatan gigi: Campurkan CMD dengan ubat gigi.

Untuk masalah rambut: Campurkan CMD dengan syampoo atau minyak rambut.

Untuk masalah resdung: Titis CMD kat lubang hidung.

Pelbagai kegunaan CMD. Terdapat 1001 khasiat. Boleh guna untuk luaran & juga dalaman. Antara lain kegunaan, boleh di gunakan sebagai minyak urut. Air bercampur CMD, boleh juga di gunakan untuk rendaman kaki.

Nak tahu lebih lanjut mengenai CMD atau nak dapatkan CMD korang boleh pm di FB atau whatsapp sendiri dengan Siti Nordiana.

No.h/p : 0193769190