Isnin, 1 Disember 2014

Apa Itu Darah Bantal


Ada sesiapa yang tahu apa itu darah bantal??Bila tengok keywords nih memang gelak ajelah...Tak pernah pulak saya dengar darah bantal..Ke korang pernah dengar apa darah bantal tuh??Serius memang saya tak pernah dengar. Memang ada erk..huhuhu...

14 ulasan:

  1. 1st time dengar. Ada ke? Kalau macam adik fizah hari tu masa cabut gigi... Tertidur... Then, darah turun ke bantal adalah... Haha...

    BalasPadam
  2. huhuhui agaknyer darah kt bantal sbb kene gigit pijat hehehe

    BalasPadam
  3. pelik juga keyword ya ummi.

    apamsusu la darah bantal

    ke dia cari darah di bantal?

    BalasPadam
  4. Jenjalan sambil klik iklan... sy pon xpernah dgr bantal darah...

    BalasPadam
  5. Bhahaha mmg keywords memacam sngguh. Apela dia nak cari tu sbenarnya haha

    BalasPadam
  6. tak silap cn, darah bantal ni darah yang berketul-ketul tu, yeke? tak silap la..hehe

    Jemput join segmen cn ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    BalasPadam
  7. Adehhh!! macam2 yg dicarinya sampai tak terpikir dek akal :D

    BalasPadam
  8. kenapa mimi selalu sangat dapat keywords gini ye...hehe

    BalasPadam
  9. darah bantal tu kalau x salah mcm drh msa berpantang tu kot.mcm pdrnah dgr la

    ppsatt: nape semua gambar xda erk ?
    pu delete errk !

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.