Rabu, 10 September 2014

Jubah Velvet Silver


Kain nih kain velvet dari Indonesia...Beli kat member opis...Mula mula cadang nak buat baju kurung....

Last last jadi jubah A cut...Nak pakai time kenduri kahwin Ahad nih...Nampak kosong kat bahagian atas tapi kalau pakai tudung kena jenis bercoraklah baru nampak okey kan....Labuh dan kembang...Puas hati...

25 ulasan:

  1. Klau d kenakan dgn tudung brcorak2 pasti tmbh gojes akak hhee

    BalasPadam
  2. Huhu..pakai crown atas kepala pun cantik kak mimi. Cadangkan je.

    BalasPadam
  3. cantik lah mimi
    kena dengan color bunga tu kan :)

    BalasPadam
  4. cantik...sesuai dipakai untuk majlis kahwen lebih² lagi siapa pemakainya...mesti anggun...heeee

    BalasPadam
  5. cantik warna nnti pakai ltklah gambar kat blog. X panas ke kain nya

    BalasPadam
  6. cantik kaler dier..kalo tudung atau shawl corak ok dah tu kan

    BalasPadam
  7. cantik klu tambah lace skit nmpak skit penuh kt bahagian atas bdn yg kosong

    BalasPadam
  8. Wahh serious cantik. Simple but nice :)

    BalasPadam
  9. corak kat bawah yang penting. kalau letak kat atas, mmg x nampak apa la, lg2 kalau pkai tudung

    BalasPadam
  10. Bestnya dpt jubah buat... Sy de yg readymade je...

    BalasPadam
  11. Cantik mmg sesuai ngan tudung pink bercorak mesti nampak sweet. Nanti kongsi lah kat mana kenduri tu ngan ootd nye skali

    BalasPadam
  12. wow bawah tu sulam ke.. iols pantang tengok baju sulam hih

    BalasPadam
  13. Nmpk simple je.. Mesti bila pkai nmpk cntik kn..

    BalasPadam
  14. cntik kain die..
    buat jubah msti slsa dipkai.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.