Selasa, 9 September 2014

Hadiah fm daripada blogger Yana Yani



Hadiah yang blogger Yana bagi saya...Ya Allah terharu betul saya tau...Hadiah nih dia bagi sebagai top komentar kat blog dia...Tak sangka pulak saya...Alhamdulillah rezeki..Surat Yana tuh saya simpan buat kenangan tau...FM tuh dah selamat saya letak kt fridge...Cantik aje...

Terima kasih Yana semoga persahabatan kita kekal hendaknya...

Nota kaki* Lepas nih macam nak top pengomen blog saya fm LE plak...

19 ulasan:

  1. Best dapat FM kan....wah...sekarang kat blog SA tgh hebat pengomen2 bersaing erk..

    BalasPadam
  2. mimie rajin komen mmg layak dpt hadiah top[ kmenter

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Sis....wahh...tahniah Sis....cantiknya FM tu...

    BalasPadam
  4. mmg berbaloi jadi top commentar tu kan..sbb di hargai.. :-) Dh lama x drop komen kat blog Yana Yani tu

    BalasPadam
  5. Comey kan... Nurul pun dapat juga... :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.