Earnings dah kosong

Tak kisahlah lambat ke cepat ke asalkan dah cashout...Malas nak fikir dah..Tau dapat cek bank in dalam Muamalat terus...Bukan nak guna sangat pun..Just nak simpan...Biar beranak pinak dalam bank tuh...


Dah kosong balik earnings tuh..Lepas nih bekerja keras nak kumpul earnings semula..

15 comments:

  1. wahhh dah cashout ekk... best kan bila dapat hasil... tadi tengok BE tambah lagi... berkobar2 rasa...

    BalasPadam
  2. Inshaallah. .Moga makin murah rezeki lepas ni

    BalasPadam
  3. bila tabung saya nak bertambah ni.. tak bergerak2 pon dari tahun lepas..hahahaha


    WAJIB TAHU: 6 Fakta Tentang MEAL SHAKES

    BalasPadam
  4. Mesti byk dpt kan akak nye x leh cashout lg huhu itu lah siapa suruh mls nk update blg heee

    BalasPadam
  5. Nanti masuk la tuuu..kan. Sekejap je tu kosong. Hehe

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah, akak dah cash out yer..

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.. Rezeki sampingan ye kak.. :)

    BalasPadam
  8. tahniah kak.. kan dah dapat CPUV baru.

    BalasPadam
  9. tak mengapa, aderlah rezeki kemudian hari tu

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.