Khamis, 25 September 2014

Dinner malam tadi


Nih aje yang saya mampu masak untuk dinner malam tadi...Asalkan kenyangkan...Masakan saya less salt..Jaga kesihatan hehehe....Malam nih tak tahu nak masak apa pulak....

28 ulasan:

  1. Banyk dah tu..
    Selalu duk fikir, apa nk mask tiap hr.
    Pening2.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum dan singgah malam sis....semua menu tu sedaplah sis...Diana tak penah masak resepi tomyam lah sis..hehe

    BalasPadam
  3. simple je janji mudah n pantas.. perut kenyang kak

    BalasPadam
  4. alhamdulillah sedapnya
    betul tu
    asalkan kenyang sudah :)

    BalasPadam
  5. banyak juga lauknya tu..berselera nak makan..

    BalasPadam
  6. bagus kurangkan garam
    kalu pakai garam halagel, pun memang garam tu kurang masinnya compare garam biasa

    BalasPadam
  7. awat sunyi aje blog ni
    biasanya rancak =)

    lauk tu sedap, alhamdulillah rezeki yang ALLAH berikan

    BalasPadam
  8. asal boleh tarik kain selimut dah la..kan??heheh

    BalasPadam
  9. yang oenting, masak sendiri mimi..
    kita tau apa yg kita bubuh dalam masakan kita, ye tak?

    BalasPadam
  10. Ya Allah, rindunya nak makan ikan horeng camnie... :D terliur... jeles2!

    BalasPadam
  11. macam2 masak. lapar lak tgk. hehe. sy pon x suka banyak garam :)

    BalasPadam
  12. Yang sambal merah2 tu ape kak mimi? Terliur sat. Hik3

    BalasPadam
  13. Syukur dgn rezeki yng ada kak.. Sdap tu. :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.