Ahad, 7 September 2014

(10 Days Challenge) Day 4 - 4 Books

Sepatutnya entry diup kan semalam tapi disebabkan si kakak Aina demam so,adalah amat penting dahulukan anak..Cabaran kali nih pasal 4 buku yang saya suka...Ermmm 4 aje??Kenapa tak 10??Okey tamak...Jom tengok 4 koleksi buku yang saya suka...


Saya rangkumkan sekali keempat empat buku dalam satu gambar senang...

Nih 4 buku yang saya suka baca :-

a) 100 Pesanan Terakhir Rasulullah
b) 365 Stories Make You Rich
c) Misteri Terkabulnya Doa
d) Anda Bertanya Ustaz Azhar Idrus Menjawab Berkenaan Permasalahan Semasa

Sebenarnya saya ulat buku dan memang suka baca buku..Tapi cabaran nih mintak senaraikan 4 buku so saya listkan 4 buku yang saya suka..

Nota kaki* Sorry lambat up entry cabaran nih sebab anak tak sihat..

17 ulasan:

  1. Kalau suami sy mcm2 buku dia.. Kalau sy pun kalah.. Sikit je dlm simpanan..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum dan salam singgah isnin...

    BalasPadam
  3. ni betul2 ulat buku..akak ni buku2 dan novel banyak, tapi dok simpan rapi dlm kotak..hehehe

    BalasPadam
  4. Yang UAI punye best. Mmg sekarang musim demam ye kak mimi? Sebab bebudak uma ana pun demam2. Risau jugak ni. Hope aina cepat sihat..amin..

    BalasPadam
  5. rajin mimi mmbaca. Saya sjk dpt hp yg ade wifi kurang mmbaca dah

    BalasPadam
  6. Akak ni kat rumah seremban tuh...enuh novel jer la...dah nak kena tambah 1 almari buku lagi...

    BalasPadam
  7. Salam K.Mimi..
    huhu..lama cma tak membaca buku...

    BalasPadam
  8. Suka membaca juga. Tapi lately masa membaca agak terhad.

    BalasPadam
  9. saya ni pun suka juga membaca
    tapi masa gak terhad
    nak habiskan satu buku pun makan bulan =)

    BalasPadam
  10. lama gila tak baca buku. asek main game je ekeke

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.