Tersenarai top 10 komentar blog kawan alam maya

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, tersenarai sebagai top 10 komentar blog kawam kawan yang lain...Tak sangka pulak tersenarai sebab dok komen aje..Tersenarai atau tak, saya tak kisah pun janji saya datang terjah dan tinggalkan komen..

 Blog ros_reeza

 Blog Azhafizah

 Blog Shida

Blog Syira Lokman

Blog Mar Mansor

Sungguh persahabtan di alam maya memang menyeronokkan...Kawaa kawan blog semua teebaik dan peramah. 

Nota kaki* Hari nih puan blog cuti..Pergi bercuti dengan mama ayah,adik beradik semua...Bercuti dengan keluarga besar saya..

24 comments:

  1. tahniah puan blog. Slmat bercuti. Njoi....

    Tifaanvar

    BalasPadam
  2. Kawan alam mata ?? Mata mana kak ? Ekekekekee. Baiii. :P

    BalasPadam
  3. Antara top komentator banyak blog... Tahniah & Salam Jumaat... :)

    BalasPadam
  4. Baru blaja nk kawan dgn blogger

    Minta tunjuk ajar...

    www.rahsiaummi.com

    BalasPadam
  5. akak mmg rajin komen...keep on moving!

    BalasPadam
  6. Mimi...tajuk tu Alam mata ker alam maya ☺☺

    Tahniah.

    BalasPadam
  7. waaaa... cayalah mimi.. tu yg awak tembak entry sy byk2 tu ye.. haha..

    BalasPadam
  8. thanks selalu singgah blog saya jugak! :)

    BalasPadam
  9. alhamdulillah... sha juga memilih sahabat di alam maya... ramah semacam... hilang sunyi...

    BalasPadam
  10. kt blog kite pon, akak dah tersenarai jugak sbg top commentator..

    BalasPadam
  11. Tahniah kak mimi... Blh dpt anugerah kaki blogwalking.. Hehe

    BalasPadam
  12. tahniah kak.. rajin kak komen2 kan.. jadi top komentator

    BalasPadam
  13. hebatnya. :D

    dekat blog2 famous lak tu. heee. takat blog macam saya ni apalah sangat.

    BalasPadam
  14. tahniah :) rajinnya akak. tersenarai dalam banyak blog tu :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.