Si hijau untuk si baju hijau

Hehehehe....kehhhmainnn tajuk...Dah tuh yang terkeluar secara spontan kan...Apa yang hijau??hehehe...


Powerbank Pineng kaler hijau untuk incik hubby yang kerja dia asyik pakai uniform hijau saja...Sesuai sangatlah kan.. Saya beli kat Pusat Dakwah Islam Paroi...Setiap kali kalau ada wacana ke seminar ke kat Pusat Dakwah tuh memang ada jualan kat situ...

Sebenarnya dah lama niat nak belikan incik hubby powerbank nih...Yelah kan powerbank ai yang kaler pink tuh dia buat ghete sdn bhd..Yang binik dia nih kena mengalah bawak lah charger kat ofis...Ai beli sebab senang ai nak bawak ke mana mana powerbank pinky ai tuh penyudah incik hubby muchuk muchuk lak yang guna...Bukanlah nak kedekut ke apa kan tapi bila keluar jauh beribu beribu batu powerbank nih kan penting...Nak nak powerbank nih wayar dia satu aje kan...Berebut lah bila nak guna..Melidat memasing nak caj bateri hp bila kong.

Plan asal nak belikan incik hubby powerbank hujung tahun nih nak buat hadiah bezday dia...Tapi dah alang alang semalam ada promosi,beli ajelah untuk dia...Kehhmainnn happy mepi muke dia semalam dapat powerbank...Siap ulang ulang cakap "Eh cantiklah warna dia..Eh cantiklah warna dia yang..Cantikkk." Nampak tak keterujaan dia kat situ...Nasib baik suka...Senang hati binik dengar...Lepas nih kena fikir hadiah lain untuk bezday dia..Adehhh...

23 comments:

  1. Happy je bila org trsyg hadiahkn something kan..cntik kaler hijau

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak mimie, hahah samalah dgn sheila. beli powerbank, last2 suami pakai. hihiii kita dok seret charger g ofis atau sana sini. hahahhaa ingat nak cari lagi satu powerbank utk dia ~~~

    BalasPadam
  3. mmng cntik warnanya. Nak beri hadiah tuk yg ter sayang x perlu tunggu hari istimewa

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum dan salam singgah ptg Sis...gembiranyer En.Hubby Sis sb thn ni dapat 2 hadiah bsday dia...hehe...cantik warna power bank tu...

    BalasPadam
  5. mahal tak PU? igt nk bg 1 la kt hubby...birthday dia dh x lama ni..hehe

    BalasPadam
  6. disini pulak suka jadikan barang hasben sebagai barang sendiri.. contohnya, lappy ni... dia yang punya... tapi dah jadi milikku sdn bhd...lalalala

    meriah kaler hijau tuuu

    BalasPadam
  7. wah, lawa hijau dia :D

    saya punya kaler biru. hehe

    BalasPadam
  8. Ahahaha..orang laki mmg gitu la gayanye..selagi kita tak membelikan, selagi tu dia tak beli. Siyesly cantik sgt waner ijau epal. Huk3

    BalasPadam
  9. Hahaha comel je suami istri ni xD Hahaha..

    BalasPadam
  10. Klau akak Jm pun suka warna ni terutama klau org bg sbg hadiah :-)

    BalasPadam
  11. hijau! i likee! ada powerbank ni senang kan.. bawa ke mana2 bila habis bateri cucuk je

    BalasPadam
  12. haha. cantik hijau tu. penting sgt power bank ni. susah kalau takde.

    BalasPadam
  13. konsep mengikut tema lani. hijau.. hihi

    BalasPadam
  14. Isteri tersayang bagi, tntu jgk suami suka.. Untung xyah kuar $$.. Hehe

    BalasPadam
  15. Bagus ke powerbank nie mimi.. farah sblm nie ada beli satu powerbank yg transfomer tapi hampeh pakai tak sampai sebulan dh lingkup..serik dah nk beli powerbank lg

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.