Sesekali makan simple macam nih best jugak *_^

Sesekali tekak nak makan masakan yang simple...Salah satunya kentang+telur+ikan bilis..Memang sedap..Nak nak makan dengan kicap..Memang sedap...Siapa pernah makan??Angkat mouse...


Tak nampak pulak ikan bilis...Dah tenggelam dek telur dan kentang yang banyak...

21 comments:

  1. anda di tag. hehe
    http://www.irrayyan.com/2014/08/mini-merdeka-giveaway.html

    BalasPadam
  2. anda di tag. hehe
    http://www.irrayyan.com/2014/08/mini-merdeka-giveaway.html

    BalasPadam
  3. tak pernah lagi masak cmni.. hehe.. blh la try bt bg anak2 makan.. sedap gak ni..

    BalasPadam
  4. sedap kan..lagi2 makan nasi panas2 ngan kicap...alamak...mabeles meh

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum kak mimie, wahh sedapnya. sheila suka lauk2 simple gini. janji kenyang perut sudah. hihiiii nak rasa sikit. suka kentanggggggggg :)

    BalasPadam
  6. kadang yg lauk simple ni yg boleh mkn bertamabh

    BalasPadam
  7. Sedapnyer Sis...suka makan masakan yg simple2..tambah2 bila di makan dgn nasi panas,

    BalasPadam
  8. Klau mkn dgn sambal bilis lgi brtmbh sdp tu kak

    BalasPadam
  9. Lagi simple sesetengah makanan tu, lagi sedap kak mimie. ^^ lagi laa rasa nak tambah nasik. Hehehee

    BalasPadam
  10. Betul2... kadang tu yang simple lebih selera nak makan... :)

    BalasPadam
  11. kalau tak pernah makan nak angkat apa pula...hehe

    BalasPadam
  12. kentang, ikn bilis, telur ketiga2 mknn fav saya

    BalasPadam
  13. tak pernah lagi. kalau ikan bilis dengan telur ye.. makan dengan roti. hee

    BalasPadam
  14. masak simple2 yang selalu buatkan encik suami menambah nasi, kalau masak power2 mmg biasa2 jer dia makan..hehe

    BalasPadam
  15. ikan bili nyorok yer.. selalu buat tak letak telur.. nanti boleh buat :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.