Renung renungkan


13 comments:

  1. setuju... takde kepentingan tak perlu kontek kan..

    BalasPadam
  2. betul.

    kawan saya yang sebaya dengan saya baru tunang pun, saya dah takut nak sembang dengan dia.

    kalau tanya pun, saya cakap kerek gila. biar dia x rasa pape. menyampah xpe. x kisahlah...

    BalasPadam
  3. saya setuju sis..lagi-lagi yang ada 'sejarah' silam ngan kita. Mak saya pun pesan, kalau kita tak nak esok dah kahwin orang buat camtu kat kita, kita jangan buat kat orang.

    BalasPadam
  4. Setuju.. jangan buat kalau tak nak orang fitnah kita..renung2kan..=D

    BalasPadam
  5. setuju. tu bukan nak selesaikan masalah, nak tambah masalah lagi ada.

    BalasPadam
  6. hurmm...setuju..kalau boleh elakkan lah

    BalasPadam
  7. Betul tu kak... Walaupun di alam maya..

    BalasPadam
  8. emm betul tu.. tak perlu la kot nak kontek balik.. past is past..huu

    BalasPadam
  9. terbaik quote ni...setuju sangat
    apa kejadah nak contact lagi ye dak?

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.