Ahad, 3 Ogos 2014

19 ulasan:

  1. lebih baik bersyukur dgn apa yg ada kan.. peringatan diri sendiri

    BalasPadam
  2. hadapi jugak kisah camni... selalu komplen... haha...

    nice sharing ummi...salam maghrib..

    BalasPadam
  3. Betul...setuju.. dan lagi satu, kalau kite rase, yang kita ade tuh terlalu sedikit, kite kena tgok orang yg lagi susah dari kite... nnt kite lagi bersyukur :D

    BalasPadam
  4. ramai lagi yg x dpt rezeki yg mcm kita dpt ...

    BalasPadam
  5. syukur dengan apa yang kita miliki @ ada//
    selamat hari raya Kak Mimi :)

    BalasPadam
  6. Kartun pun boleh jd satu dakwah kan.. :)

    BalasPadam
  7. bersyukur dengan apa yg ada..moga kita dijauhi sifat suka mengeluh..

    BalasPadam
  8. bersyukur dgn rezeki yang ada, ada org lebih teruk dari tu contoh di gaza sekarang

    BalasPadam
  9. sll jgk ingtkn ank2 x salah mkn sikit asal dpt mkn sudah

    tifaanvar

    BalasPadam
  10. sll jgk ingtkn ank2 x salah mkn sikit asal dpt mkn sudah

    tifaanvar

    BalasPadam
  11. Bersyukur. Itu yg paling baik kan? :)

    BalasPadam
  12. asyik tak bersyukur je. sekali ALLAH tarik semua, baru tahu kan kak. ^^

    nice sharing. janganlah kita merungut dengan apa yang kita ada. :)

    BalasPadam
  13. bersyukur dgn apa yg ada dr tak ada langsung

    BalasPadam
  14. Syukur dgn apa yg ada itu ygterbaik..

    BalasPadam
  15. betul tu, bila kita tengok siapa yang memberi
    memang kita akan lebih bersyukur =)

    BalasPadam
  16. betul tu... syukur dengan apa yang ada... jgn merungut...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.