Jumaat, 29 Ogos 2014

Murtabak

Bak kata pepatah DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER...Kadang kadang luar nampak tak cantik nampak buruk tapi isi dalamnya...

Samalah dengan murtabak yang saya makan nih..Walaupun luar murtabak sedikit hangus dan hitam tapi isi dalam dia mabeles les les habaq hang.. Sebelum nih kalau saya beli murtabak isi dalamnya bawang aje yang lebih...Tapi murtabak nih isi kentang dan ayamnya padat sangat...Jiran a.k.a saudara mak saya bagi..


Nampak tebal dan padatkan murtabak dia..Memang sedap...

19 ulasan:

  1. dah lama tak makan murtabak .. last makan masa ramadhan haritue.. huarrghh .. nanak murtabak . sedapnyaaa

    BalasPadam
  2. nanti ummi cuba murtabak singapore pulak... sedappppppp !

    BalasPadam
  3. Jelesnye....kite kena puasa murtabak 2 tahun...till we meet again, mr murtabak... dah bayak kali kite cube buat, tak jadi2.... :'(

    BalasPadam
  4. Sedapnyer martabak..Diana pun last makan martabak bulan puasa hari tu masa pegi bazar ramadhan beli 1..tapi tak berapa sedap sb isi dia bnyk bawang jer...

    BalasPadam
  5. kulit popiah yg beli kononnya nk wat popiah nestum ade lg dlm esbok blh wat murtabak ptng nnti.

    BalasPadam
  6. murtabak.. mama tak suka betul makan yang intinya byk bawang je, kata isi ayam.. tapi tak jumpa pun ayam.. yg jumpa bawang sesaje

    BalasPadam
  7. betul.kadang bli mutabak kat param nama je ayam ke daging tapi ada ler 2 ketul kot isi heheh

    BalasPadam
  8. betul tu, selalunya rupa tak cantik tapi rasa mmg pergh ! hehe

    BalasPadam
  9. Selalu beli murtabak bila ramadhan je, betul tu kadang tengok rupa luar hangit camtu tapi dalam isinya padat bukan setakat bawang je yg lebih..

    BalasPadam
  10. Yeeew wlau rupamu tidak menawan tetapi rasamu memikat hatiku gutewww heee

    BalasPadam
  11. faverite time puasa.. kalau bukan bulan ramadhan mmg susah nak jumpa murtabak ni

    BalasPadam
  12. sedap aih murtabak.. kalau bulan puasa, mesti beli.

    BalasPadam
  13. Fuh.. Mutabak ni klau isi dia padat, mkn sikit dh knyng..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.