Rabu, 6 Ogos 2014

Makan makan sempena hari terakhir bos

Semalam kitorang buat makan makan yang simple..Yang rasminya belum lagi...Macam macam menu ada tapi gambar takde...Yang ada gambar kitorang duduk berbual aje....Nanti pic penuh saya
mintak kawan saya..Saya update kemudian...




Nih baru sebahagian yang ada...Ada lagi yang masih bercuti...

24 ulasan:

  1. Wah bestnya makan-makan macam ni ya

    BalasPadam
  2. Huhu..pasni tukar bos baru la ye. :)

    BalasPadam
  3. seronok makan2 ye...kami insyallah minggu depan ni

    BalasPadam
  4. dh habis pose ade je jamuan, majlis, openhouse, function etc

    tifaanvar

    BalasPadam
  5. tak nampak kuih raya pun...nampak plastik buah ker atas meja tu...hehehe

    BalasPadam
  6. Salam Aidilfitri, Mimi...
    Yang nurul nampak buah rambutan tu... raya tahun ni, asyik makan rambutan je, musim... :)

    BalasPadam
  7. lps ni dpt bos baru la..
    y hilang tumbuh berganti

    BalasPadam
  8. teringat dekat boss. dah lama x jmpa dia. bakal boss baru okay tak?

    BalasPadam
  9. huhu... farewell la ni? nanti dpt bos baru.. hihi..

    BalasPadam
  10. apa dah bersara ke bos tu
    best juga makan buah rambutan tu =)

    BalasPadam
  11. ada lagi yang bercuti kak MImie/. jelesnya dengan mereka yang masih bercuti. hihihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.