Rabu, 6 Ogos 2014

Kad Raya daripada kawan blogger

Walaupun semalam dah 9 Syawal tapi still dapat kad raya lagi tau...

Alhamdulillah terima kasih sudi bagi kad raya kat saya ya...In shaa Allahaada rezeki lebih tahun depan semua kawan blogger merasa kad raya daripada saya.


Kad raya yang atas tuh saya dapat daripada blogger Aad, yang kaler ungu tuh daripada blogger Nao Mei dan akhir sekali daripada MamaMursyid...Alhamdulillah Aina dan Auni dapat duit raya sekali..Terima kasih MamaMursyid sudi bagi duit raya untuk Aina dan Auni..

18 ulasan:

  1. Jelas sekali kan Mimi bahawa blogger masih mengekalkan tradisi menghantar kad raya yg kian tenggelam..

    Kakak suka cara ini:)

    BalasPadam
  2. salam syawal ke 10 pink ummi
    alhamdulillah. masih ada lagi yg mnghantar.. byk koleksi kad raya pink ummi kan :)

    BalasPadam
  3. Bestnye dpt duit raya sekali. Same la ana pun. Ingat tahun dpn klu panjang umur, ana pun nak bg gak kad raya. Kira balas laa..hehe. Tahun ni tak sempat. Bizi nau.

    BalasPadam
  4. wah..duit raya pun dapat jugak ye...alhamdulillah

    BalasPadam
  5. Bestkan dapat kad raya dr kawan blogger ke kan Mimi.. akak pun dapat :)

    BalasPadam
  6. ade lagi dpt kad raya. Aldamdulillah

    tifaanvar

    BalasPadam
  7. ema dapat satu jer kad raya tahun ni..itupun dari bekas bos.

    BalasPadam
  8. alhamdulillah..dah sampai.. kad mimi pun kite dah dapat.. tapi belom sempat update lgik...

    BalasPadam
  9. saya punya kad raya tu entah bilalah nak sampainya. hmmm

    BalasPadam
  10. wah aina dengan auni pun dapat duit raya
    best ler =)

    BalasPadam
  11. wah aina dengan auni pun dapat duit raya
    best ler =)

    BalasPadam
  12. oh mimi.. tahun depan kita berbalas kad raya ya.. pecah kaca pecah gelas...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.