Sabtu, 23 Ogos 2014

Jawapan Mini GA : Teka Dunkin's Donit

Assalamualaikum...

Pasti semua tak sabar nak tunggu jawapan pada teka teki Mini GA yang saya anjirkaa bulan lepas...Tak mau buang masa jom tengok jawapan teka teki tuh...Donut mana yang saya suka...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






Donut yang dah habis dan saya suka makan ialah : 1, dan 4...Isnin nanti kita tengok siapa yang kena...

15 ulasan:

  1. Wahh...siapakah perserta yg meneka dgn tepat,tak sabar nak tau ni...

    BalasPadam
  2. bertuah lah sapa yg dpt teka dgn betul tu..hehe

    BalasPadam
  3. congratulation in advance
    pada sesiapa yang meneka dengan tepat =)

    BalasPadam
  4. Hehe... Tahniah bg si peneka yg tepat...

    BalasPadam
  5. alahai, x sempat join. busy je meamnjang...

    BalasPadam
  6. bagus btol org yg dapat teka tu or maybe dia pun suka gak donut tu kan..hihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.