Dinner semalam :Mee Goreng Geram Armel

Menu dinner saya semalam.mee goreng biasa biasa aje...Main campak campak dan sambil buat mee goreng tuh duk bayangkan si Armel..Memang saya gorwng cukup cukup si Armel...Aishhh geram pulak tengok perangai dia...Suami baik macam tuh dia boleh tak hirau...Tuh sebab buat mee goreng pun ala kadar aje marah Armel punya pasal..Nasib baik saya makaa tiga beranak aje..


See..Nampakkan tahap keringkasan bahan bahan dalam mee goreng saya nih...Masa saya potong bahan bahan tuh..Ikutkan saya nak letak segala macam sayur yang dalam fridge tuh tapi sayang aeribu kali sayang saya hanya boleh makan sayur sawi batang hijau+kailan sahaja...Sebab apa nanti saya story lain...

Ringkas aje dinner saya semalam..Masak lebih sebab nak makan untuk sahur sekali..Senang...Bila puasa nih selera makan mulalah merundum..Time berbuka dapat minum air pun dah kira cukup...

21 comments:

  1. Asslmkm kak.. Amboi nama mee goreng tu.. Bukan kemain.. Hihi.. Nmpk ringkas, tp sedap xpe kak.. :)

    BalasPadam
  2. marahkan si amel mee jadik mangsa ye mimi...hehehe

    BalasPadam
  3. Haha lawak lah akak ni...boleh plak geram ke Armel lepas ke mee goreng haha...

    BalasPadam
  4. ramai yang sakit hati tengok si armel semalam...

    BalasPadam
  5. Ahahaha..geram2 ngan Armel pun leh jadik mee goreng. Hebat2. Hihi.

    BalasPadam
  6. ... walau kata ringkas sebab marah Armel tu kakak tengok tetap kecur ni Mimi:)

    BalasPadam
  7. amboih nama mee goreng tu glamer sungguh

    BalasPadam
  8. amboi, ni betul betul geram ni kat Mel tu. heee..

    BalasPadam
  9. Kak Mimi, Ros pun selalu jugak buat mee goreng sebagai makan malam kalau husband Ros ada kat rumah. dia yang suka benar mee goreng.

    BalasPadam
  10. mimi pn geram kat mel ke?? Hehehe... Ramai yg kat fb geram kat mel.tu tandanya lakonan nya mnjadi.

    Tifaanvar

    BalasPadam
  11. saya pun gerammm sangat dengan Armel. padan muka kena tampar .

    BalasPadam
  12. Nampak sedap. Tapo memang geram lah dgn si armel yg ego tu. Tak sabar nak tunggu zill lepaskan dia. Padan muka.

    BalasPadam
  13. sape armel? ketinggalan keretapi ke saya ni?
    pasal kaki tu ke boleh makan dua jenis sayur tu aje?

    BalasPadam
  14. ini pon dah cukup sedap kak..naik selera

    BalasPadam
  15. Wah wah wah dah ada nama baru plsk mee goreng tu hehehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.