Isnin, 11 Ogos 2014

21 ulasan:

  1. tulah manusia kan mimi
    saya pun cuba menghindar perangai gitu

    BalasPadam
  2. Terima kasih sis krn sudi join.
    Tapi butiran tu, sila tggl kn di KOTAK KOMEN BLOG SY...maaf ats kesilapan

    BalasPadam
  3. smga kita sama2 ambil iktibar lps ni.

    Tifaanvar

    BalasPadam
  4. biasalah... manusia kan suka bab mengorek ni.. malas nak layan si kaki korek..

    BalasPadam
  5. Allahuakbar...selalu terjadi begini tanpa disedari....TQ utk perkongsian ni...

    BalasPadam
  6. betul tu. dari sifat ingin tahu terus jadi lebih buruk.

    BalasPadam
  7. bagus peringatan ni
    paling takut kalau membuka aib orang
    nak2 kalau cerita hal artis kan

    BalasPadam
  8. bila lebih sangat nak ambil tahunya, macam tu lah jadi.

    mulut manusia memang susah kita nk kawal.

    BalasPadam
  9. Itula...sy kdg2 pun begitu...huishh
    Nafsu yg tak tefkawal..

    BalasPadam
  10. bagus perkongsian ni.. semoga kita semua ambik iktibar..

    BalasPadam
  11. perlu ubah lah lepas ni sbb kalau stori begitu yg nak sgt tahu heee

    BalasPadam
  12. Huhu..setuju. Masehh kak mimi. Nice sharing!

    BalasPadam
  13. peringatan buat diri sendiri kak.. tq

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.