Khamis, 28 Ogos 2014

Cekak dan jam tangan untuk Aina dan Auni

Anak anak nak cekak dan jam, saya belikan...Walaupun tak mahal mana tapi tak dapat nak digambarkan perasaan saya bila tengok muka happy anak anak bila saya belikan...

Tak kisah duit habis banyak asalkan anak anak happy tapi jangan sampai salah percaturan...Ada masa perlu juga hadkan ikut kehendak anak anak takut nanti merosakkan diorang...


 Kuning Aina punya pink Auni punya...


Dark pink Auni punya pink Aina punya...Kecik kecik dah pandai request nak jam tangan...


21 ulasan:

  1. Auni ngan Aina da besar tu kak. Tu yg da pandai rekues tuh. Hehe

    BalasPadam
  2. Anak dara biasalah mimi suka nak nampak cantik. Pink mestilah pilihan mereka.

    Cantik pulak cekak rambut reben tu:)

    BalasPadam
  3. singgah sini..wah jam pink hello kitty..cantik..

    BalasPadam
  4. budak2 sekarang ni memang pandai bergaya

    BalasPadam
  5. comel! sesuai gan budak2 even xla pandai tengok jam pon

    BalasPadam
  6. cntik nya cekak rambt tu. Sayang ank dara saya x mnt cekak

    BalasPadam
  7. alahai comelnya hello kitty.............

    BalasPadam
  8. Anak pempuan memang camni kan... Comey lak tgk jam HelloKitty tu...

    BalasPadam
  9. pada saya kalau permintaan tu tidak melampau dah mampu dipenuhi
    apa salahnya kan =)

    BalasPadam
  10. anak CN pun dah pandai minta jam tangan, kena beli gak ler mcm ni ;)

    BalasPadam
  11. cantik dua-dua.. tak kisah mahal ke murah.. yang penitng, anka-anak hargai kan :)

    BalasPadam
  12. Comel je.. Bdak sekarang dh pndai bergaya kak..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.