Bila entry ku ditembak bertubi tubi



Sekali Fara a.k.a Mrs.Secretary tembak entry saya bertubi tubi...Garu kepala saya terus...Fingsan..hahaha...Takpe hari nih memang nak terjah blig kawan kawan yang tinggalkan komen..

Thanks Fara tembak rumah saya..Berlubang lubang dinding rumah saya....hahahaha...

14 comments:

  1. Haaaa kena tembak jugak? hahaha

    Mcm tu la KM terkejut bila kena serang dgn mimi hari tu... hahaha.. pengsan tgk... thank mimi rajin komen kat blog KM

    Wah Entry Aku Di Serang

    BalasPadam
  2. Salam hujung minggu...dan selamat hari raya..

    BalasPadam
  3. agaknya baru smpat baca ntry blog ni kot. Tu yg btubi2 komen si farah

    tifaanvar

    BalasPadam
  4. saya pun suka serang bertubi-tubi camni..yelah sekali-sekala free nak blogwalking, balas dendam le..hihi

    klik old town untuk kak mimi

    BalasPadam
  5. perghhhh gila tu. saya pernah kena jugak tapi bukan dari blogger yang sama la

    BalasPadam
  6. baguslah dah ramai peminat..


    Entri terbaru saya dalam Blog Hero Borneo

    BalasPadam
  7. dapat kawan blogger cam ni la best kan kak.. dia komen blog kita sekali harung..

    BalasPadam
  8. Pergghhh...
    Pengunjung aka pengomen tegar tu :D

    BalasPadam
  9. wow! banyaknya :O

    x mampu saya nak kejar. T_T

    BalasPadam
  10. Sekali ditembak berpinar mata tgk.. Hihi

    BalasPadam
  11. hehe...saya pun cam buat bend ayang sama aje ni =)

    BalasPadam
  12. hahaha..banyak jugak yer.. tak sangka pulak..hehehe... tapi blog mimi memang best pun.. so wajib la kita terjah kan.. =D

    BalasPadam
  13. alahai sian ye di tembak. takpe ni tembak baik punye :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.