Jumaat, 1 Ogos 2014

1 Syawal - Tak habis habis wefie



Memang takde kerja lain kitorang time nih...Wefie sokmo...Anak anak pun terjebak sekali...Tahun nih beraya memang sempoi lah...Tak payah serabut kepala fikir nak beli tuddng memahal..Tudung bawal RM6 pun boleh..

Nota kaki* Ada antara kawan kawan blogger tegur muka saya nampak lain bila pakai tudung bawal...Saya rasa sama aje...

21 ulasan:

  1. hahaha.. bila lagi kan time ni le nak berkumpul reramai ye dok..pakai bawal mmg muka nmpak lain..
    sy pon suka bawal cma tak lalu nak menggosok je la.hahahaaa

    BalasPadam
  2. hehe.. tudung bawal antara punca org kata macam budak sekolah.. mungkin betul agaknya... KM pun org ckp mcm tu...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum dan selamat hari raya ke-5,maaf zahir dan batin..tudung bawal cantik dan murah..

    BalasPadam
  4. saya pun just pakai tudung bawal je..lagi selesa... :)

    BalasPadam
  5. saya kalau baju raya prtama beli tudung bwal dan shawl murah. Blh pakai tukar2.

    Tifaanvar

    BalasPadam
  6. Amboi wefie katanye.. Comel je semuanye. Ceria2 gitu. :D

    BalasPadam
  7. Zumal tak sempat bergambar pun raya tahun nie... Sibuk kat dapur jew. Hehe ^_^

    BalasPadam
  8. wah. kalau dah bergambar, memang tak boleh berhenti kan . ^^

    BalasPadam
  9. saya x de monopod . x leh nak wat lagu tu ...

    BalasPadam
  10. selamat hari raya...maaf zahir batin

    BalasPadam
  11. wah-wah selfie gitu
    tak nampak pula bezanya bila mimi berselfie
    cam saya memang reti pakai bawal aje
    lelain tak berani cuba
    sebab buka bulat..hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.