Redeem patung Kax lagi

Kali nih bukan saya redeem tapi incik hubby saya yang redeem..Dia dapat 4 kod Kax...Tapi stok yang ada Kax Joey dan Dolly saja...Macam saya redeem empat empat kod Mia...Tapi incik hubby redeem 2 Joey dan 2 Dolly..Kitorang laki bini memang pengguna Celcom dan setiap bulan wajib langgan Mobile Internet...


Nih lah ghoman si Joey dan Dolly...Dah selamat sampai dekat tangan Aina Auni...Mula mula seronok main, lama lama diorang main campak campak..Nak kesian bukan kucing betul kan...Patung aje kot..Nasiblah Kax Kax nih jadi mangsa kerakusan anak anak ai...hahaha

19 comments:

  1. haha budak-budak suka dapat soft toy..tapi ditinggal tingalkan :)

    BalasPadam
  2. kalau camni banyak la bela kax kat umah yer..untung lerr..akak pakai Maxis..huhu..

    BalasPadam
  3. untunglah..kita teringin nak patung kax tu tapi syg kita pengguna maxix...sob3...

    BalasPadam
  4. Hahaha..diorg ingat kax ni boleh ckp cam dalam iklan tv tu kot. Dah tanak cakap, campak2 je la.

    BalasPadam
  5. wow! Patung Kax lagik

    tifaanvar

    BalasPadam
  6. kalau pengguna broadband celcom boleh tebus tak, Mimie?

    BalasPadam
  7. akak... Ros edih ni.. Ros dah gi celcom nak redeem.. tapi takde stock.. aduhai... dapat 6 kod tu..

    BalasPadam
  8. wah dapat lagi ye
    bestlah aina dengan auni =)

    BalasPadam
  9. Comel nyaaa . Nak beli boleh ? Kalau sudi nk jual laa

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.