Ranking Alexa Blog Corat Coret Pink Ummi #4

Dah lama tak check ranking Alexa...Malam nih tetiba rindu pulak nak check.. Ranking Alexa blog saya nih turun naik..Al maklumlah nih bukan blog retis huhuhu...


Ranking dalam Malaysia 3,295...Global rank jangan cakap...hahaha...Walaupun belum mampu cecah ratus ratus tapi nih pun dh kira bersyukur...

18 comments:

  1. Tahniah kak..teruskan berusaha capai target rank yang terbaik :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah ranking hampir macam retis dah tu ^_^

    BalasPadam
  3. baguslah tu, makin cntik nombor alexa tu
    tifaanvar

    BalasPadam
  4. wow.. bestnya dapat rank macam tu :)
    tahniah

    BalasPadam
  5. Ape pulak tak macam blog retis, dah macam retis je tuh. Hehe.

    BalasPadam
  6. Okla tu.. takpa pelan2 mendaki ehh silap menurunkan ranking tu :D

    BalasPadam
  7. pelan pelan mendaki menuju puncak..
    jarang nak check

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..