Sabtu, 5 Julai 2014

Mata merah pulak

Assalamualaikum...

Semalam waktu rehat panjang singgah balik rumah..Nak rehat rehat...Nak dekat dekat bersiap tuh boleh pulak mata gatal..Apa lagi saya punyalah naik syok garu mata..Garu punya garu gatal pun hilang..Sekali masa pakai tudung,tengok kat cermin hamekkkk ngko..Mata merah...Pulakkkkk...Mencacatkan penampilan...Adehhh...Tak pasal pasla gi ofis mata merah..Kawan kawaa ingat sakit mata..


Time mata gatal memang syok oooo garu tapi tak fikir kesan dari menggaru tuh..Tak pasal pasal mata merah...Aisehhh....

12 ulasan:

  1. Resdung kot. Atau ade alah takleh mkn something. Tu gatal mata sampai merah centu.

    BalasPadam
  2. agaknya tenyeh mata lama sangt tu. Mata jadi sensitif

    BalasPadam
  3. Owh... Kalau saya sapu celak serbuk dr makkah, tu.. Insha Allah dlm 10 minit lega la..

    BalasPadam
  4. minum la kopi mata cen roma untuk mata gatal. hihihi

    BalasPadam
  5. hehe.kesian akak.ada habuk agaknya.pakailah eye drops bagi kurang sikit.

    BalasPadam
  6. buh eye mo mimi..kering pun boleh gatalkan mata..

    BalasPadam
  7. haaaip pi sakan sangat garu awatnya.. isk isk isk..

    BalasPadam
  8. aduhai merahnya kak mimi.. memang time kita menenyeh mata tu tak ingat pa dah. bila dah merah baru menyesal..

    BalasPadam
  9. kalau merah cam tu tak boleh pakai
    contact lens ...titiskan ubt mata
    kalau ada normal saline pun boleh,
    takut nanti kena conjunctivitis..
    (infection kat mata)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.