Jumaat, 4 Julai 2014

Keywords untuk minggu lepas

Assalamualaikum....


Bila puasa memang keywords pasal menu masakan jadi pilihan kan...Yang keywords pertama dan ketiga saya tak boleh blah..Adehhh...

Basikal bmx warna ungu dan didie alisa...hahaha...Macam macam la..

17 ulasan:

  1. Blog irra baru lagi. Xbanyak keyword. Hehe
    Dok tgk ramai update pasal keyword ni. Waa kena melipatkali gandakan usaha menambah follower :-d

    BalasPadam
  2. haduiii.... kenapa dengan basikal bmx tuh? hahahaha

    BalasPadam
  3. Didie Alisa? Haha..dia seacrh didie Alias kot. Typo. Hahah XD

    BalasPadam
  4. Hahaha. Semua tengah cari resipi berbuka mungkin :)

    BalasPadam
  5. Cari didie alisa mana nak jumpa oiii. Hahahaha.

    BalasPadam
  6. Camne plak kena Mimi ngan Didie Alias tu... hehe

    BalasPadam
  7. sape plak didi alisa tu, artis baru ke?hehe

    BalasPadam
  8. hehe.. macam2 kan Mimi. Saya pun nak tengok apa keyword yang dicari diblog ieta tu

    BalasPadam
  9. Kdng2 nk gelak dgn keywords yng orng search ni. Macam2..

    BalasPadam
  10. kan..
    saya punya keyword lagi syiok.
    katak goreng.huahua

    padahal kat blog saya ada peria katak goreng. hihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.