Rabu, 9 Julai 2014

Kad Raya Corat Coret Pink Ummi dah dapat..yeayyy (*_^)

Yeayyyy dah dapat kad raya limited edition hari nih...Suka suka...


Hahhhh...Mesti korang top pengomen Jun tak sabar nak dapat kad raya kan kan....

Untuk design kad raya saya nih saya tempah dari shedaucu.com dan untuk printing kad raya pulak saya tempah dari duniashida.com.

Untuk 20 peserta bertuah yang bakal terima kad raya saya nih, nantikan pengumuman mereka yang bertuah JUMAAT nih...

35 ulasan:

  1. Yeayy! Tak sabar. Hehe. Cantik pulak tu. Ehem2

    BalasPadam
  2. Waa, cantik lah kad raya tu... :)

    BalasPadam
  3. ye kak.. tak sabar menanti ni :) hihi

    BalasPadam
  4. siapakah yang bertuah ni...mudah-mudahan ada untuk saya...hehehe

    BalasPadam
  5. Cantikkk...rare kan zaman sekarang ni dapat kad raya.

    BalasPadam
  6. cantiknyaaaaaa ... nk jgk blh ?? hehehee

    BalasPadam
  7. glup! dup dap dup dap! hahahaha.. lambatnya hari jumaat --"

    BalasPadam
  8. wahhh..cantiknya!ramainya org design kad raya sendiri..

    BalasPadam
  9. salam k.mimi..
    wah.. deco kad sendiri.. bestnya.. :)
    cantik kad raya tu..

    BalasPadam
  10. Aaaaa, serius cantik sangat! Pink pulak tuu!

    BalasPadam
  11. Comelnye kad raya..semenjak teknologi dh moden nie, dh jarang dh kad raya nak smp umah..hehhe

    BalasPadam
  12. cantiknye.. untuk saya ade ke? hehehehe... salam perkenalan.. saya datang dari blog mialiana

    BalasPadam
  13. tak dapat kad raya takpe...asalkan dapat duit raya..:)

    BalasPadam
  14. wah... Cantiknya kad raya
    tifaanvar

    BalasPadam
  15. wah simple plus cntik..
    siapalah yg bertuah itu..

    BalasPadam
  16. comel-comel hehe..tp shida dapat tgk dlu yeayyy heheee ^_^

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.