Jumaat, 11 Julai 2014

"Habis Ummi....Nih dalam perut"

Semalam kan korang saya berbuka sensorang..Incik hubby kerja..Anak anak tak mau makan sebab dah kenyang makan bubur lambuk..Macam biasa saya berbuka makan nasi berlauk dan air suam...

Nak dijadikan cerita, saya memang minum air suam dulu lepas tuh makan sampai habis..Dah habis makan rileks kejap baru nak minum air suam..Masa makan tuh saya memang tahu Auni minum air suam saya...So,saya tak kisahlah sebab duk fikir ada air lagi dalam mug tuh kan..Masa saya nak minum air suam tuh saya tengok mug dah kosong takde air...

Saya pun cakap lah "Adik, habis air ummi adik minum?"..Sekali Auni jawab apa tau korang, "Habis Ummi...Nih dalam perut" sambil dia tepuk perut dia yang mengening tuh...

Adoiiii lah anak sabar ajelah dengar jawapan dia...Jadi geram dengan keletah dia tau...Ada aje jawapan dia...Budak budak sekarang nih lain macam betul diorang punya kak nam tuh...

12 ulasan:

  1. banyak akal tu... haha.. sama dgn zualika..

    BalasPadam
  2. hihihihi... Tngk keletah ank2 blh hilang segala masalah.
    Tifaanvar

    BalasPadam
  3. Nakal-nakal sikit insyaAllah pandai bile besar nanti :)

    BalasPadam
  4. tp kdg2 bnyk akal tu comel kan..hehe..akak..syira dah emel..tq bgtauu ^_^

    BalasPadam
  5. hihik.. ada... tapi dalam perut. comel..

    BalasPadam
  6. hihii mcm alisha je gaya ayat dia... :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.