Jumaat, 4 Julai 2014

Bubur Lambuk

Alhamdulillah semalam dapat bubur lambuk..Kawan bos bagi..Syukur rezeki...Tapi tak dan nak rasa semalam sebab Aina Auni nampak aje bubur lambuk terus nak makan...Anak anak nak makan bubur lambuk ummi mengalah ajelah kan...Boleh makan hari lain nanti..


11 ulasan:

  1. tahun nie baru sekali jer makan bubur lambuk. masjid kat belakang opis saya buat agihan lepas asar. tapi sebab kat rumah, takde saper yang suka makan.... takde la saya pergi beratur hari2

    BalasPadam
  2. Dulu mase ana kecik2 menu wajib berbuka adalah bubur lambuk. :)

    BalasPadam
  3. sedap bubur lambuk nie..first day puasa mak dah masakkan bubur lambuk..tak bagi mak masak hari2 sebab takut jemu dan tak habis sebab banyak sangat juadah atas meja..hehe

    BalasPadam
  4. bulan puasa memang sedap makan bubur lambuk

    BalasPadam
  5. okay cx blm dpt lagi ntk tahun ini. moga ade rezeki :)

    BalasPadam
  6. bestnya double A suka mkn bubur. Dlm ank saya 3org si abng sulung je suka mkn bbr lambuk. Sllnya saya buat je kat rumah
    tifaanvar

    BalasPadam
  7. alhamdulillah dpt mkn bubur lambuk masjid jamek kg baru merasa la jugk.

    BalasPadam
  8. teringat memori masa time sekolah dulu. petang je, ikut ayah gi ambil bubur lambuk di masjid.. sama-sama beratur,.. kena bawa bekas sendiri ..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.