Tips Memilih Warna dan Corak Pakaian Mengikut Tubuh


23 comments:

  1. baru tahuu ,.selama ni main beli, pakai je.. hihi.bertuah betul anak dara ni.. ekeke :P

    BalasPadam
  2. huhuhu..akak main belasah je mana yg berkenan..hehehehe

    BalasPadam
  3. saya ni ikut dan ja..tapi ada tips ni bole ikut untuk majlis tertentu kan

    BalasPadam
  4. nice sharing.. tp Fiza nie pilih baju npk cantik kat mate jer.. hehe...

    BalasPadam
  5. kadang-kadang beli baju tak ikut bentuk badan pun.

    BalasPadam
  6. nak ikit betul2 tak leh jugakan..
    dah mata kita ni takleh tengok warna kegemaran..
    camna tu..hihi

    BalasPadam
  7. thanx kongsikan ni kak .. boleh jadikan panduan nak memilih pakaian nanti .. heee

    BalasPadam
  8. salam k.Mimi Azirah ..
    oh..cma epal.. eheh..tenkiu sharing.. ^^

    BalasPadam
  9. kak ina dr dulu duk pikir yg mana 1 kak ina punya... xreti nk tgk

    BalasPadam
  10. Xsempat nk telek kena dgn apa..klu mata nmpk cntik mmg men amik je.hihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..