Rempah Gulai Cap Rose dan Rempah Masak Cap Rose

Semalam jiran saya bagi bungkusan tau. Ingatkan apalah..Bila tengok bungkusan tuh saya dah dapat agak daripada siapa.

Rempah gulai dan rempah masak cap bunga rose yang saya kirim daripada kak Ina a.k.a blogger IntaNBerliaN.


Ada dua bungkus rempah gulai dan sebungkus rempah masak yang saya dapat. Mulanya saya kirim memang nak bayar pun tapi kak Ina tak nak apa apa bayaran..Alhamdulillah rezeki..Terima kak Ina..Semoga Allah murahkan rezeki kak Ina sekeluarga...

Nota kaki* Saya dah try masak guna rempah gulai dan rempah masak nih..Memang sedaplah korang...Tak dapat nak gambarkan dengan kata kata.

14 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki mimie tu:)
    Belum pernah pulak kakak terjumpa kat tempat kakak ni. Kalau ada nak juga cuba..

    BalasPadam
  2. Wah rezeki ! Masak sedap sedap kak. Anto kat kite sikit. :P

    BalasPadam
  3. alhandulillah dpt rasa.. nanti share la masak apa ye :)

    BalasPadam
  4. saya pn dpt rempah ni tp blm try masak lg

    BalasPadam
  5. sedap betul msk gulai ngn rempah gulai nih... sbb mil akak pun selalu pakai gulai nih kalu msk nasi dagang... bau dia semerbak

    BalasPadam
  6. Memang sedappp dua2 rempah ni... :)

    BalasPadam
  7. murah rezeki..
    tak pernah guna rempah ni lagi..kalo sedap boleh lah cuba lain kali..

    BalasPadam
  8. Ira tercari2 rempah masak hitam..ayam/daging masak hitam my feveret...selalu jumpa masa kenduri kat kampung jer(kedah)...baca entry ni teringat pulak...

    BalasPadam
  9. tak pernah try lagi rempah2 ni..ni yg buat nk try ni..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.