Menang Sekotak Ephyra dan sehelai T Shirt Ephyra

Assalamualaikum...

Alhamdulillah pemenang giveaway Ephyra yang dianjurkan oleh Mialiana dah pun diketahui malam tadi.

Syukur sangat sangat sebab nama saya terpilih sebagai pemenang...Ada juga beberapa blogger yang saya kenal menang jugak..Tahniah buat korang tau..


Saya tak letak harapan yang tinggi untuk menang sebab ramai penyertaan dari blogger lain. Nak nak hadiah yang ditawarkan memang tengah hot meletop kebaboom..Memang tak sangka lah...Lepas nih cabaran Ephyra selama 30 hari pulak.

20 comments:

  1. tahniah Kak Mimi.. Alhamdulillah.. rezeki :)

    BalasPadam
  2. tahniah ye.Akak baru je mkn ephyra masuk kotak ke 3 ni.

    BalasPadam
  3. tahniah mimi..yang tak di harap tu la rezeki kan..alhamdulillah

    BalasPadam
  4. Tahniah yer... Zumal pun tak sabar menanti hadiahnya ;)

    BalasPadam
  5. Wahh.. Congrats kak mimi! All the best :D

    BalasPadam
  6. yeay.. alhamdulilah rezeki.
    kita jumpa di fasa kedua nanti ye :)

    BalasPadam
  7. Tahniah ye Mimi... Bukan senang nk menang tu... Rezki Mimilah ni... Tahniah... ^__^

    BalasPadam
  8. Tahniah PU...lepas ni tambah muluslah kulit muka awak kan PU

    BalasPadam
  9. tahniah mimi... rezeki tu, jimat sebulan :)

    BalasPadam
  10. Yeayyy tahniah!!! Sama la farah pn memang jugak.. heeee

    BalasPadam
  11. Tahniah kak mimie....moga ad lg rezeki dgn ephyra pasni..hihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..