Kerongsang Sabah mari

Semalam balik kerja nampak ada sampul surat dalam peti surat kat rumah saya. Dok fikir surat apa lah kan. Sekali tengok kat sampul okey saya dah agak daripada siapa...

Yeayyyy,kerongsang from Sabah daripada Jijah a.j.a blogger www.ziezah.com. Kerongsang yang saya dapat nih untuk top pengomen blog Jijah..Alhamdulillah, ada rezeki...Kerongsang Jijah bagi nih memang cantik...Saya dah rasmikan pun pagi nih...


Bertambah lagi koleksi kerongsang dalam kotak Ephyra..hahaha...Anyway thank you Jijah for the beautiful brooch...

Nota kaki* Asyik tertangguh aje entry top pengomen blog saya..Sorry korang..

28 comments:

  1. seronok aih sis dapat keronsang sabah ^ ^

    BalasPadam
  2. Wah cantik lah Mimi.. tahniah dpt hadiah.. terasa diri dihargai bila tinggalkan komen kan.. :)

    BalasPadam
  3. Cantiknye. Best betul dpt adiah. :D

    BalasPadam
  4. alhamdulillah.rezeki jun
    *tahniah menang 30 yg bertuah GA Ephyra :)

    BalasPadam
  5. Rezeki tu namanya PU....bolehlah tukar tukar broochkan..

    BalasPadam
  6. wah...hadiah bestnyer..cantik lak tu

    BalasPadam
  7. Cantik..
    Bergaya brooch barulah pagi ini ye Mimi..

    BalasPadam
  8. cantiknya keronsang dia
    alhamdulillah rezeki :)

    BalasPadam
  9. wahhh sampai dah yer.. Alhamdulillah..
    tu design latest tau kak! femes kat sabah ni.. kat semenanjung xde lagi brooch ni..hehe ada pon mahal :)

    BalasPadam
  10. lepas satu..satu lagi hadiah mimi dapat..
    murah rezeki :((

    BalasPadam
  11. Tahniah.. Kerongsang Sabah mmg cantik. Hari tu akak ipar g Sabah dia belikan.. Cantik mutiara Sabah.. Hehehe

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah.. Rezeki akk.. Cantik2 keronsang dari sabah sbnrnya.. ;)

    BalasPadam
  13. Ayut pon baru dpt aritu...best..hihihi..wane biruuu

    BalasPadam
  14. Ayut pon baru dpt aritu...best..hihihi..wane biruuu

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..