Ahad, 22 Jun 2014

Jauh Dari Cinta

Novel yang saya baru beli Jumaat lepas...Jauh Dari Cinta. Kalau korang nak tahu novel nih telah diadaptasi ke drama bersiri...Kat Astro Prima...Watak heroin nih Anzalna Nasir..Hero dia saya kenal muka tapi lupa nama...Baru jugaklah dalam bidang seni..huhuhu..Syira Ayub dan Nas-T pun berlakon jugak...

Sekarang nih kalau tengok drama adaptasi dari novel terus saya cari novel kat kedai sebab malas nak tunggu ending drama tuh.. Lama sangatkan...So disebabkan tak menyabau sangat carilah ajelah novel kat kedai buku tak pun pinjam kat kawan..


Tengok cover pun dah buat jatuh cinta...Sekarang nih banyak betul novel yang dah di adaptasi ke drama dan filem..Memang jadi trendkan sekarang nih...Macam biasalah kan tema yang takkan lari konflik cinta,keluarga,dendam,cemburu dan blah blah...Tapi itu jugak yang orang kita tengokkan..huhuhu...Tak sabar nak baca novel nih...Nak tahu ending dia...

Nota kaki* Dah baca separuh novel..Sakit pulak hati hamba dengan Lily...Nak tahu siapa Lily??Tunggu....

12 ulasan:

  1. Irra da lama xbaca novel..last novel baca xhabis2...xsempat...tapi klu dok hadap nak habiskan novel kang xjadi koje lain...hihi skang dpt hobi baru berblogwalking...sambil tengok anak2 main...mesti best anzalna berlakon kan?

    BalasPadam
  2. rajinnya baca novel. Dh lama saya x beli novel.huhuhu

    BalasPadam
  3. Rajin kak mimi bace novel eh. Hahah. Ana tak sempat menyempat. Bizi siket. ^^

    BalasPadam
  4. Ye la kan mimi..kadang2 sakit hati kalau tengok drama tergantung.. pastu tak sabar nak tunggu esok... tapi kak ina kalau baca novel suka baca intro dan last je...hehe..

    BalasPadam
  5. kak ana layan gak mimi cite ni, lawa Anzalna bertudung,ayu sangat,hero dia Hafizul tu..

    BalasPadam
  6. rating sikit novel ni. kite kaki novel gak ni. hehe

    BalasPadam
  7. sekarang ni dah jadi trend drama di tv diadaptasi dari novel kan?

    BalasPadam
  8. tak rajin nak membaca sekarnag ni kak.. hihihi

    BalasPadam
  9. sy rasa skrng ni dh slow dgn novel2 ni.. ntah npa mlas sngt nk smbung bca.. hehe

    BalasPadam
  10. salam k.mimi..
    wah..dah start dgn novel baru..
    hukhukhuk..sape lily??sape lily?
    kaki perampas? tak pun dengki dgn kebahgiaan org len..??

    BalasPadam
  11. Novel ini telah lama dimiliki .. Terbitan Pertama lagi ... he he he ...
    Lily ... dalam jahat ada baiknya ....
    Aqil ... not bad ... Rasa sesuai ngan #Hafizulkamal ...

    Nyssssaaa ... hmmm sesuai amat ngan Anzalna ....

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.