Isnin, 23 Jun 2014

Gambar terkini Aina dan Auni


Gambar terkini anak anak saya..Ramai cakap kakak makin kurus..Bukan tak bagi makan tapi tuh lah tak tau kenapa dia tak makan...Adik makan sendiri so si kakak saya ambik pendekatan suapkan dia makan..Kalau makan sendiri jawabnya taklah habis makanan tuh...Adik takpe tolak batu dengan kayu besi semua hahahaha....

Alhamdulillah anak anak semakin membesar dan jadi anak dara..huhuhu...Nih dah boleh kasi adik kat diorang nih...hahaha....

16 ulasan:

  1. perenggan last tu I like very much mimi. InsyaAllah dpt ank llki.

    BalasPadam
  2. Eh eh , ni baju seluar yang haritu tu kan. hihihi.

    BalasPadam
  3. akak banyak mengalah kt adik itu yg kurus kan

    BalasPadam
  4. hehe...memang biasa pun si adik lagi berisi dari kakak..

    BalasPadam
  5. Hehe, boleh sangat tu Mimi...
    Anak sulung memang camtu kot... Anak sulung nrl pun sama... :)

    BalasPadam
  6. comeyy dua-dua. dah pakai baju baru tu :)
    ayat last tu , Ros aminkan ye kak :)

    BalasPadam
  7. Alahai sama sebijik cerita ni dengan anak saya. Dah macam twin dah. Sebab si abang makin kurus. Si adik makin besa.
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    BalasPadam
  8. si adk yang bambam tu nmpak lain sikit mukanya.. mungkin sebab bambam kut..hehe..

    kak, cpat2 proses..hihi

    BalasPadam
  9. salam k.mimi azirah..
    hihi...ye la..nmpk si kakak selim sikit dari adiknye..
    tak pe kak.. janji sihat..tambah adik..?boleh sangat...hihih.. :)))

    BalasPadam
  10. Biase lah tu..budak nk membesar. Hihi. Kalau mase baby tembam sgt, nnti makin nak besar makin mengecut.

    BalasPadam
  11. haah lah..adik nampak berisi lagi..haha..comel lah anak kak mimi..

    ehem2..boleh la tu tambah lagi sorg..hihihi

    BalasPadam
  12. aina ni mesti jenis kurus tingi mcm alisha gak kan...

    BalasPadam
  13. mcm kembar la..tak bergaduh ker budak dua oarng nie..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.