Dahi luka kena libas dengan Auni

Assalamualaikum...

Dahi luka angkara anak libas rantai asko incik hubby...Masa kena memang sakit...Pedih... Sabar ajelah...Nak buat macam mana kan...Bukan Auni sengaja pun...


Dah luka...Nasib kecik aje tapi pedih..bubuh aje bedak sejuk...


Auni libas saya dengan rantai incik hubby yang nih...Bukan dia sengajakan...

13 comments:

  1. Adoi, memang sakit. Kene kat muka pulak tu. Mujur dahi je kan k.mimi. Sapu minyak gamat. Nanti parut pun ilang.

    BalasPadam
  2. adoi..sakit tu kena tag nama tu..timm sndri pun penh kna..huhu..

    BalasPadam
  3. aduhh..pedihnye..auni libas mama ye..babap dia..

    BalasPadam
  4. Omakhaih. Mesti perit. Sabor ajelah kak. Name pun anak. Tak sengaje. Kekekeke. :D

    BalasPadam
  5. adduhhhh sy plak yg terasa skt nyer
    syafakallah ya

    BalasPadam
  6. nasib auni yang wat..kalau pak dia??? haha

    BalasPadam
  7. mmg sakit pun la kena libas rantai tu... huhu..

    BalasPadam
  8. Adooiiih... terasa sakit plak...

    BalasPadam
  9. Sabar je la kak.. Nk mara pun x sampai hati kn..

    BalasPadam
  10. Aktif auni...hihi..tanpa disengajakan.. :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..