Isnin, 2 Jun 2014

Burger daging oblong

ENTRY AUTOPUBLISH

Malam tadi teringin nak makan burger....So,teringat gerai burger kawan incik hubby. Terus wassup incik hubby tanya dia gerai burger kawan dia bukak ke tak..Lepas tuh incik hubby jawab bukak....Apa lagi kan suruh incik hubby orderkan burger untuk saya dan anak anak....Senang betul kerja dak Mimie nih...Hahaa.Bukan apa kan..Malas nak tunggu lama lama kat gerai tuh hah...Incik hubby bagitahu 10 minit lagi siap boleh pergi ambik...

Tengok jam okey dah cukup masa...Siap siap ambik kunci kereta,bukak pintu,grill,start enjin kereta bukak pagar terus zassssss pergi gerai burger kawan incik hubby. Terus bayar dan pecut balik... 

Anak anak saya order burger ayam. Untuk ummi diorang pulak burger daging oblong...Sos lada hitam jangan cakap meleleh leleh ye..


Tengok sos lada hitam tuh merimpah ruah sampai kena pada roti....Memang puas hati lah makan oblong nih...

19 ulasan:

  1. Tengok burger tu, terus kepingin plak....:)

    BalasPadam
  2. aduh.. dah lama tak makan burger.. sesekali malas masak sedap jugak layan burger kan.. hehe

    BalasPadam
  3. kita pn suka makan oblong. sedap dia lain dari burger...

    BalasPadam
  4. Uihh..tak tertahan rasenye melihat. Tp xleh mkn pedas pulak ni. Nanti perut pedih. Isk3

    BalasPadam
  5. jarang la nak mkn oblong.
    snng nya kjea.siap terus ambik je kan.hihi

    BalasPadam
  6. Dahlah puasa ni tengok pulak berger daging tu sedapnyaaaa...teringinlah pulak

    BalasPadam
  7. kak ina pernah gak mkn oblong.. mmg kenyangkan.. besar

    BalasPadam
  8. Sedapnya.. dh lama tak makan oblong.. esok nak cari la.. =D

    BalasPadam
  9. pernah beli, sedap sikit dari daging burger,,,

    BalasPadam
  10. Ayut suker!!! Dr burger mcd baik burger tepi jln ni..sedap lg...huhu

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.