Khamis, 19 Jun 2014

Baju dan legging baru untuk Aina dan Auni

Ofismate saya bawak jual kat ofis..Tolong sepupu suami dia...Tapi taklah berniaga macam pasar kan...Saya dah bagitahu incik hubby dia pun okey aje...Bila ummi dah gila pink anak anak pun dapat tempias sekali...Nak nak si kecik Auni dah mula tunnuk minat sukakan pink..hahaha...Ummi ada geng...


Baju tak sama..Seluar aje sama..Kena beli sama takut ada sesi cubit mencubit...Tapi yang selalu mengalah kakak lah kan..Tak pela baju tak sama asalkn seluar sama...Dua pasang nih harga RM40 aje tau...Setiap sehelai jatuh RM10 je...Murah dan cantik...

12 ulasan:

  1. Murah la tu baju nye. Hoho..sukenye.. Cantik pink seluar dia. Pink+hitam.

    BalasPadam
  2. Hihihi , adik beradik memang macam tulah kak. Asal ada lebih , cubit sana muncung sini. Ekeke. Yang penting PINK !

    BalasPadam
  3. Waaahhh.. Bagus2. Kalau rege murah, jangan lepaskan peluang :)
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Cantik.. Bestnya dpt pkaikan baju atau pakaian yg sama..

    BalasPadam
  5. salam k.mimi azirah..
    hihi..comel n cute..
    sukelah anak2 solehah tu dapat sepasang baju,,kaler pink gitew..

    BalasPadam
  6. ikut mak jugak, minat pink.. akak, cantik baju tu.. murah pulak.. terutama legging tu/

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.