Apabila sarung tangan jadi sarung kaki


Fiil anak dara si cerdik pandai Auni...Punyalah lama dia pakai saya boleh tak perasan...Saya terperasan pun bila dia angkat kaki...Masa tuh mengucap panjang saya tau..

Sarung tangan saya Auni boleh pakai kat kaki...Sabar ajelah...Sarung tangan jadi sarung kaki..Anak anak..Ada aje yang dia fikir dan buat...Betul betul fikir di luar kotak lah Auni tau...

22 comments:

  1. hehe.. ayat fikiran di luar kotak tu best...

    BalasPadam
  2. bebudak memang memacam ragam.. nak tergelak pn ada kengkadang.

    BalasPadam
  3. hihihi buat auntie tersenyum jer Auni ni tau.. suka suki sarung tangan jadi sarung kaki ye :)

    BalasPadam
  4. sabaq je la.. hbs la sarung tgn ummi..
    tk pon ummi belikan utk dorng skli.pastu tunjuk cra pakai

    BalasPadam
  5. Kadang2 senyum sendri dgn keletah ank2 ni kan :)

    BalasPadam
  6. habis kembangla sarung tangan umi dia.. hahaha...

    BalasPadam
  7. Hihi... comel aje kan. Kita nak marah pun tak jadi. Ngam-ngam pulak kena kat kakinya:)

    BalasPadam
  8. bila sel2 otak mula berhubungkan..kiter yg dewasa ni pon tak terfikir gitoo...

    BalasPadam
  9. Hahaha..kreatifnye.. Teringat pulak mase ana kecik2 stokin umi buat main licin2 kat lantai. Konon2 kat salji. :D

    BalasPadam
  10. mesti geram je, rase nk cubit je bila ank2 buat sesuatu mcm ni. Bila di fikir balik rase nk trgelak je kan

    BalasPadam
  11. Budak2 bnyk akal kak.. Klau nak mara pun rasanya tak sampai hati kn..

    BalasPadam
  12. salam k.Mimi Azirah ..
    hihi..auni..auni.. dahh bleh geng dgn faiz..suka nau buat sarung lengan jadi sarung kaki

    BalasPadam
  13. haha... saya pun lebih kurang je masa kecik. adeh...asek fm..mengimbau nostalgia.. eh!

    BalasPadam
  14. Huhuhu..auni is the explorer.. :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..