Teaser : Nasi Kalio Ayam


14 comments:

  1. wahh ni yang bikin menitis ailio hamba :)

    BalasPadam
  2. salam ummi. Nasi Kalio ayam.
    Baru 1st time dengar. Nasi apa sebenarnya ni? masakan negeri mana?

    BalasPadam
  3. salam ummi. Nasi Kalio ayam.
    Baru 1st time dengar. Nasi apa sebenarnya ni? masakan negeri mana?

    BalasPadam
  4. krik..krik..krikkk...ala asyik tengok makanan je arini la

    BalasPadam
  5. Eh? Xpernah dengar pun nasik kalio ni. Huhu. Rase ape nasik kalio ayam ni?

    BalasPadam
  6. Emmm... Mimi ni buat mata kakak mencerlang tengok:)

    BalasPadam
  7. Ummi tak jawab pun saya tanya. Nasi ayam kalio tu maksudnya apa?
    kalio? negeri mana asalnya

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..