Isnin, 5 Mei 2014

Singgah di Makam Tun Teja

ENTRY AUTOPUBLISH

Sabtu ari tuh ikut family in law pergi majlis perkahwinan anak kawan kepada ayah mentua dekat Merlimau. Ikut jalan kampung..

Masa on the way nak pergi tuh saya nama signboard ke Makam Tun Teja..Apa lagi bersuaralah nak pergi sebab tak pernah pergi. Balik dari kenduri,singgah lah kat makan Tun Teja tuh...Memang makam kat tengah sawah...Sawah pun dah kering....Sayang aje tengok sawah tuh...



Laluan nak ke makam Tun Teja...


Perigi nih sebelah makam Tun Teja...



10 ulasan:

  1. Wahhh semua kaler pink .... bestnya jln2

    BalasPadam
  2. mmg ada 1 ni jelah makam kt situ ek... perigi tuh pun nmpak mcm dh keruh yek...

    BalasPadam
  3. Singgah2 sambil lalu oklah kan tapi kalau sesaja nak pergi macam tak berbaloi je kan...

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.