Permainan baru Aina dan Auni

ENTRY AUTOPUBLISH

Actually nih cerita Ahad minggu lepas tau korang. Gini lah kekdahnya bila suka peram entry...Sebelum nih kan saya ada bagitahu korang saya pergi Mydin S2 kan...Tujuan utama nak pergi nak cari botol sedut untuk Aina dan Auni. Lepas tuh bila nampak barang permainan anak anak saya mula meroyan...

Rambang mata diorang tengok permainan banyak..Sampai tak tahu nak pilih apa..Last last diorang pilih permainan yang ada aikat,mekap,cermin,subang dan bla bla bla...Kira permainan ala ala gadis remaja gitu...Kemain seronoklah diorang nih kan..


Tengoklah muka kakak Aina nih senyum aje dapat mainan baru..Nih dia pilih sendiri tau bukan saya...Ada cincin,cermin,hair dryer...Kemain...Ummi pun takde hair dryer nak oii..


Yang nih mainan yang Auni pilih sendiri jugak. Kecik kecik dah pandai pilih sendiri tau...Tengoklah mainan dia siap ada lipstick,eyeshadow bagai....

12 comments:

  1. hehe, tringat zaman dulu2..suka jugak main bnda cmni..haha! malu3..

    BalasPadam
  2. seronoknya dapat mainan baru. lepas ni melaram sakan la Aina dengan Auni. hihi

    BalasPadam
  3. Untunglaa..nak main jugak ngan Aina. Hik3

    BalasPadam
  4. wahh ! seronok tuhh dapat mainn.. hehe ~ :)

    BalasPadam
  5. bestnye... boleh main makeup2.. buka salon.. hehe...

    BalasPadam
  6. Dah nama pun perempuan...kenalah dengan mainan pun yang feminin juga...
    Ummi jangan jeles...

    BalasPadam
  7. Inilah antara perkara paling menyeronokkan masa budak2 dulu; dapat mainan baru..

    BalasPadam
  8. budak perempuan kan
    mesti pilih mainan gitu =)

    BalasPadam
  9. kalau anak dara ana sekejap ja dia main lepas tu habis bersepah hilang huhuu..geram tengak..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..