Ketulan kecik pada bahagian atas cuping telinga

ENTRY AUTOPUBLISH

Masuk hari nih dah empat hari tau korang kat bahagian atas cuping saya ada ketulan kecik...Maksud saya bahagian atas cuping tuh kan korang cuba pegang cuping telinga pastu atas sikit dari cuping tuh.Kat situ lah ada ketulan kecik...Bila saya pegang rasa sakit dan ketulan tuh keras..

Time duduk duduk rehat tuh saya picit picit ketulan tuh.Rasa sakit dan akan rasa macam berderap derap tau...Ala kalau macam badan masuk angin kalau kita urut tuh akan rasa macam krukkkk krakkk krukkk sebab angin bergerak gerak...Saya nak explain pun tak reti..Korang faham tak apa yang saya cuba terangkan nih...huhuhu...

Saya sendiri tak tahu apa punca ketulan nih timbul. Sebelum nih pun takde pun tau..Saya just picit picit bagi surut tapi macam tuh ajelah nampak gayanya.Dah hilang pun ketulan tuh...Makin sakit..Saya assume mungkin ada darah beku ke angin ke sebab tuh timbul ketulan kecik tuh. Kawan kawan pernah tak jadi macam saya nih???


9 comments:

  1. rsa cm penh jadi..huhu..tdi slalunya sbb trsilp tdoq..pas sminggu cmtu hilng ler..tpi mmg sakit larr..

    BalasPadam
  2. Alamak, tak tahulah pulak..
    tapi boleh bayang kat mana ketulan yang dimaksudkan tu..

    BalasPadam
  3. eh, apa kebenda tu mimi?
    time check up tuk kaki nnt, cuba tanya dktr
    takut benda serius

    BalasPadam
  4. Salam K.Mimi Azirah ..
    Asben cma ade jgk kena kes mcm ni..tp dia kena jerawat.jerawat kat cuping telinga..bintik2 kecik,kalo tekan sakit..
    huhu..elok jgk akak rujuk dgn doktor ni..

    BalasPadam
  5. Bisul kot akak.. try p check tengok..jgn dibiarkan..takut melarat pulak nanti..

    BalasPadam
  6. tak pernah kena mcm .better pi check tuk kepastian

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..