Rabu, 28 Mei 2014

Incik hubby yang suka tukar tukar channel

Assalamualaikum...

Korang tahu tak bila incik hubby saya ada kat rumah mesti saya akan "gaduh mulut" dengan dia. Sebab jenis dia kan kalau ada remote kat tangan, doa suka tukar tukar channel. Bila saya bebel dia senyum aje...Sakit pulak hati hamba.

Fiil dia memang macam tuh dari dulu. Tak sampai berapa saat dia tukar channel lain. Lepas tuh,dia tukar lagi. Yang saya nih naik pening jadinya.




Nih sebahagian channel yang incik hubby tukar tau..Tak larat aii nak upload semua pic channel yang dia tukar tukar...Sabar ajelah...

Nota kaki* Entry Auto Publish

7 ulasan:

  1. boleh geng la ngan sue suke tukar2 channel gak ni/......hahhahah

    BalasPadam
  2. Haha..sy0mel nye perangai cmtu. Cubit je lelaju. Haha..org nak tgk drma pun susah. Kih3

    BalasPadam
  3. hihii kalau gitu kira mcm mimi xdan nak fokus dkt cite la ek..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.